breken met 1 van je ouders

k-nijn
Topic Starter

breken met 1 van je ouders

#1 , 09 nov 2007 23:53

1 van m'n ouders heeft me lang financiële en emotionele problemen bezorgd. Met hulp van een advocaat, zelf veel bellen, uitleggen en onderhandelen heb ik dit gelukkig (!) kunnen oplossen en kan ik eindelijk aan m'n eigen toekomst beginnen werken. Toch ben ik bang voor de toekomst. Bang dat die ouder schriftvervalsing op mijn naam zal plegen(is daar zeker toe in staat), leningen zal afsluiten waar ik weer zal mogen voor opdraaien, deurwaarders over de vloer zal krijgen,... Heb nu reeds enkele jaren geen contact meer met die ouder. En bij overlijden zie ik automatisch van elke erfenis af!!! In hoeverre kan ik mij preventief beschermen voor mogelijke schuldeisers? Kan ik op papier laten zetten dat ik privé als financieel niets meer met die ouder te zien heb? In hoeverre kan ik 1 van de ouders onterven?

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding