Graag had ik een antwoord op mijn vraag.
Mijn zus is geld ziek en hierdoor stalkt ze al heel het leven mijn ouders en tenslotte nu ik de volmacht had van de rekening van mijn moeder stalkt ze mij.
Ik heb nu de bewindvoering aangevraagd omdat mijn moeder haar goederen niet meer kan beheren en zij mij constant lastig valt om geld te krijgen van mijn moeder. De afspraak was dat een notaris waar ook zogezegd mijn zus mee akkoord was, dit gratis wou doen.
Nu het moment dat de vrederechter bij mijn moeder kwam, was mijn zus daar met een prodeo advocaat (mijn zus is aan schuldbemiddeling). Dus werd er een advocaat aangesteld door het vredegerecht.
Nu heb ik alle documenten gaan afgeven bij die bewindvoerder en stelde hij voor om de bouwgrond van mijn moeder te verkopen, nochtans is er genoeg geld voorhanden om het rusthuis te betalen.
Hij hield geen rekening met de erfgenamen zei hij, hij zou het voorstellen aan de vrederechter.
Hierdoor kan hij 3% van de inkomsten hebben....maar kan dit zo maar???
Wat kan ik doen?
Hoe kan ik deze bewindvoerder vertrouwen? En kan ik een vertrouwenspersoon doen aanstellen?Hoe gebeurt dit en wie kan dit zijn? En krijgt die dan ook 3%
Aub wat kan ik doen? De zorgen zijn nog niet opgelost....