Honden niet toegelaten:ik laat mijn hond achter.....

Streets

Re: Honden niet toegelaten:ik laat mijn hond achter.....

#16 , 23 nov 2010 21:58

blijf uit de actieradius van een aangelijnde hond. Vermits de hond aangelijnd is, heeft de eigenaar er voor gezorgd dat u veilig kan passeren zonder opgepeuzeld te worden. Als u opzettelijk binnen de actieradius van de hond komt en ook nog eens aan zijn oren frunnikt, weet u niet of hij dat leuk vindt. blijf dus uit zijn actieradius...
Alsof mijn dochtertje van 7 precies weet hoe groot de actieradius van een aangelijnde hond is.
Soms loopt die achteloos rond te dartelen en te springen zonder echt acht te slaan op aangelijnde honden, thuislaten, die hond zou ik zo zeggen.

Streets

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ganapathi tantra

#17 , 23 nov 2010 22:57

toch steeds makkelijk om de verantwoordelijkheid zover mogelijk naar een ander toe te schuiven.
Uw dochter van 7 moet ook niet achteloos rond dartelen op straat. Ze moet onder konstante controle en hoede zijn van haar ouders
ook dat is uw strikte verantwoordelijkheid. en als u denkt dat uw kind niet voldoende kan nadenken gezien haar leeftijd doe dat dan
voor haar in haar plaats. Straks gaat men nog de automobilist fietser of andere weggebruiker ook veroordelen omdat kindertjes
achteloos op straat aan het dartelen zijn als ze bvb willen oversteken
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Reclame

Terug naar “Andere”