meineed

Creatief

Re: meineed

#16 , 25 nov 2010 20:19

Ik zou ook onmiddellijk voorstander zijn van zo een website in België, niet enkel voor advocaten, maar ook voor notarissen.

Volgens mijn vermoeden kan dit ook wel op onderstaande link:

http://www.zoekadvocaat.be/review-advocaat" onclick="window.open(this.href);return false;

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#17 , 23 dec 2010 10:13

Hebben we in België ook zo'n website? Zou allesinds niet zo slecht zijn moest het hier bestaan. Wel vraag ik mij soms af of mensen niet te rap de schuld van het verlies van een zaak op hun advocaat afwenden en zodus niet objectief kunnen handelen.
Dit laatste lijkt me idd het grootste probleem. Wat iemand als meineed ziet is niet noodzakelijk meineed.

Om het met mooi voorbeeld te stellen: een beroemde Amerikaanse beweerde ooit geen seks gehad te hebben met een bepaalde dame. Juridisch kon hij dit perfect verklaren. Menselijk wist iedereen dat hij wel degelijk zijn vrouw sexueel bedrogen had. Meineed heeft hij echter niet gepleegd, gezien hij in zijn ogen geen sex had bedreven door zogezegd alles mondeling te laten verlopen ;).

Ik vermoed dan ook dat 90% van de klachten over advocaten, behalve deze inzake laattijdigheid en grote kostennotas, eigenlijk niet terecht zijn.

Reclame

Terug naar “Andere”