Uitspraak vonnis omgangsrecht

Bezorgde mama
Topic Starter

Uitspraak vonnis omgangsrecht

#1 , 09 jun 2006 15:40

Volgende week wordt het vonnis uitgesproken betreffende het omgangsrecht van mijn dochter van 4.

Ik ben nu bijna 1 jaar alleen met mijn dochtertje en normaal gezien gaat ze om de 2 weekends op bezoek bij haar papa, als het hem uitkomt.

Maar telkens ze terug thuiskomt van haar weekends is zij hysterisch en wil ze niet meer slapen.

Ze heeft bij haar papa geen slaapgelegenheid en aangezien hij anderstalig is en haar niet regelmatig opzoekt is de communicatie tss. beide ook niet bijzonder.

Sinds enkele weken wil mijn dochter haar papa niet meer spreken en als ze weet dat hij gaat komen, vraagt ze mij om de deur op slot te doen en een briefje te plakken met hierop dat ze niet meer meegaat.
Ze wil dus echt niet meer mee ook al spoor ik haar aan om iets te zeggen tegen haar papa telkens hij haar opbelt.

Maar aangezien het vonnis volgende week wordt uitgesproken weet ik niet wat ik moet doen.
Als zij echt niet meer mee wil kan ik haar toch ook niet verplichten.
Haar papa eist natuurlijk zijn bezoekrecht op.
Ik kan toch moeilijk mijn dochter tegen haar wil in laten meegaan!
Achteraf zit ik met de miserie thuis opgeschept.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex

#2 , 10 jun 2006 08:37

Indien ??n van de ouders het belang van de kinderen ernstig in gevaar brengt dan kan de andere ouder zich tot de jeugdrechtbank wenden.

Bezorgde mama
Topic Starter

#3 , 12 jun 2006 10:42

Dank u voor het antwoord maar het komt volgende week reeds voor op de jeugdrechtbank.
Aangezien mijn advocaat me heeft verteld dat ik aan de ganse affaire niets kan doen ben ik wel radeloos.

Reclame

Terug naar “Andere”