#5 , 16 nov 2018 13:44
Wel ook even nadenken of je ooit nog terug wil komen naar België achteraf. In dat geval moet je toch zorgen dat één en ander hier ook geregeld is en geregeld blijft tijdens uw avontuur in de USA...
Los daarvan: als dit een vacature van een héél groot bedrijf is, dat echt op zoek is op de internationale markt, dan hebben zij vast en zeker een dienst die dit allemaal regelen. Een collega van mij is onlangs ook als expat met héél zijn hebben en houden naar de USA verhuist om daar te gaan werken voor dezelfde multinational als waarvoor hij in België werkte, en dit alles wordt min of meer volledige gecoördineerd door een specifieke dienst binnen het bedrijf. Maar expat is nog altijd iets anders dan daar permanent gaan wonen en werken, natuurlijk. Mijn collega komt binnen ettelijke jaren waarschijnlijk wel weer terug naar België...
Laatst gewijzigd door
Gebruiker21 op 16 nov 2018 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!