Hallo iedereen
Zou graag wat juridisch advies willen omtrent deze situatie:
Mijn grootvader is niet meer goed in zijn hoofd. Hij heeft sinds enkele jaren zich in de schulden gewerkt door een vrouw al zijn geld te geven en zichzelf de nesten in gewerkt. Rond de 80 000 euro (waarvan ik het weet). Zit nu in de schuldbemiddeling maar ik weet dat hij nog leningen buiten de schuldbemiddeling is aangegaan. Hij beschermde deze vrouw met alles wat hij kon. Heeft nu geen contact meer met haar.
Hij heeft mijn grootmoeder aangevallen, met de keel genomen etc. Is allemaal bij de politie gedocumenteerd en loopt een rechtzaak tegen hem.
Hij valt "jonge" om dan al niet te zeggen minderjarige meisjes lastig op facebook. Is een man van 72 jaar.
Niemand van de familie wil nog iets met hem te maken hebben, zijn kinderen niet, kleinkinderen niet.
Ik voel me niet meer goed om met hem om te gaan, wil niets meer met hem te maken hebben.
Wat is er nodig voor een contactverbod?
Heb pas een baby gekregen met mijn huidige vriendin en hij dreigt met juridische stappen om deze kleine te zien. DAT WIL IK NIET.
Ga morgen naar de politie maar zou al graag eens horen wat hij mogelijk zou kunnen doen.
Ik weet dat een rechter altijd in het voordeel van het kind gaat kijken. Kleine komt niets te kort, zit in een goede stabiele omgeving.
Hij heeft niets te zoeken bij deze kleine.