Hallo,
ik heb een vraag maar ik weet niet waar ze thuishoorde dus zet ik ze hier maar neer.
mijn exvriend en ik hebben een onderhandse schriftelijke overeenkomst ivm een afbetaling voor werken in de woning die we verkocht hebben.
Hij had dit bedrag van 2800 euro betaalt aan de aannemer, maar ik kon op dat moment geen 1400 euro ophoesten dus zijn wij overeengekomen dat ik dit gespreid over 4 maanden zou betalen.
Er werd een afbetalingsplan opgemaakt door mij (schriftelijk) en opgestuurd via de post.
Mijn ex heeft dit gehandtekend en gekopieerd en dan teruggestuurd via gewone post naar mij.
Maar nu heb ik gezien dat hij op die kopie met blauwe stylo een datum heeft bijgezet naast zijn handtekening.
Mag dit zomaar? Is het dan niet ongeldig?
Ik zou er niet mee inzitten om de helft te betalen, maar nu ben ik te weten gekomen dat hij 5000 euro extra heeft gekregen bij de verkoop van de woning omdat hij de aangekochte vloer heeft laten annuleren en dit bedrag is volledig op zijn rekening gekomen.
Ik vind het natuurlijk schandalig dat hij mij dan ook nog eens 1400 euro durft te vragen...
Alvast bedankt!
Vicky