Hallo, ik ben sinds ongeveer 6 jaar pleegmoeder van mijn oudste kleinkind, tussen ons gaat alles opperbest, het is een prachtmeid, ze zit nu in hetr 1ste lager middelbaar en is zeer goed vertrokken, in alles wat ze doet springt ze er boven uit... Het probleem is mijn dochter, al jaren werkloos weer zonder woonst en nog steeds aan het afkicken van een drugsverslaving, ze staat heel laag maar kan het niet opbrengen om met die medicatie te stoppen, werk vindt ze ook al niet, haar 2de dochtertje zit in een ander pleeggezin maar ik krijg haar bijna nooit meer te zien daar haar mama de moeite niet doet om haar op te halen, dit nu al meer dan 5 maand, het ergste is dat ik door heel die situatie altijd in de miserie zit met mijn dochter, ze dwingt me haar geld te geven door hier steeds ruzie te komen zoeken en me tot het uiterste te drijven, ik heb al klacht neergelegd bij de politie die haar hierover aangesproken heeft om met dit machtsspelletje te stoppen maar mijn dochter blijft verder doen, nu heeft ze ook haar stempelgeld op mijn rekening laten storten maar ze komt nooit toe hetgeen maakt dat ze mij verplicht haar financieel steeds voor te schieten, momenteel staat ze reeds voor bijna 21.000 euro in de schuld bij mij, ik weet me geen raad meer hoe ik haar kan doen stoppen en mij het verschuldigde bedrag in stukjes laten terug te betalen, ik ben momenteel erg depressief en kan me dit niet permiteren daar ik pleegmoeder ben, ik heb ook nog 2 jaar geleden borstkanker gekregen en kan gewoon geen rust vinden om te genezen door deze ganse situatie, kan iemand mij raad geven hoe ik dit kan opgelost krijgen binnen de kortste tijd....
Bedankt,
Marthe14