eigenlijk is het een moeilijk geval, maar ben ten einde raad en hoop toch op een oplossing
ten eerste heeft mijn vader 75 000 euro van mij gestolen, niet enkel van mij maar van zijn 3 kinderen. opa had dat voor ons gespaard, pa had er volmacht over en heeft alles opgemaakt, ik heb nu mijn rekeninguittrekksels opgevraagd om te kijken of het geld ooit op mijn naam heeft gestaan (daar die schenking mondeling is gebeurt en niet in het testament staat), ben nu nog aan het wachten op de uittrekkesels, maar hij is zo slim dat ik ervoor vrees dat ik niks bewijs ga hebben, mijn nonkel zit mee in dit spelletje, hij heeft een bank en laat gewoon mijn vader geld af halen van een rekening wat echt op mijn zus haar naam staat en ze is ouder dan 21jaar, en zo zijn er eigenlijk veel wanpraktijken in die bank.
alsof dit alles nog niet erg genoeg is gaat hij nu zijn huis verkopen, wat me niet uitmaakt, maar achter het huis ligt een weide van een hectare, ik heb 3 paarden en kon bij de bank lenen, ik heb een bod van 30 000 euro gedaan en krijg als antwoord dat hij niet aan mij verkoopt, ten eerste krijgt die wat het huis koopt voorrang, en zelfs als het huis gekocht wordt zonder de wei gaat hij nooit aan mij willen verkopen.
dus alles draait me vooral rond die wei, ik heb 3 paarden en wil dolgraag de wei kopen, maar hoe????? heeft er iemand tips wat ik kan doen?
mag hij zomaar aan vreemde verkopen als zijn eigen dochter het kopen wilt?
kan ik toch niet iets ondernemen om mijn gestolen geld op te eisen? zodat ik eventueel kan onderhandelen dat ik die 75 000 euro wel laat vallen als hij me de wei schenkt.
ik hoop echt dat iemand me hier kan helpen, ben ten einde raad en heb niet echt het budget om een advocaat onder de arm te nemen. enkel als ik heel zeker ben dat ik het kan winnen, dan wil ik proberen ervoor gaan.