bezwaard door +- 35J onrechtvaardigheid of onrechtmatigheid

gregoire
Topic Starter

bezwaard door +- 35J onrechtvaardigheid of onrechtmatigheid

#1 , 20 mar 2007 21:17

hallo wat doe je als je te weten komt dat er door je vader(moeder?) en je oudere (broer)een bedisselling is gebeurt dat het ouderlijk huis tot krot is verklaard geweest in 1973 en afgebroken diende te worden (wat gelukkig niet gebeurd is ) om een nieuwe woning te kunnen bouwen afkomstig van de gezamenlijke erfgrond en er daarvoor +- 1/4 pand gegeven wordt van de totale gez. eigendom die ongeveer 80m OP 80M was, onder het mom dat het GEKocht is geweest en ook beschreven door een notaris , ik heb er nooit iets van geweten daar ik toen nog te jong was ook heeft HIJ 35j een (illegale schrijnwerkerij gehad en gewerkt in't wit, ,grijs, en veel zwart)in een van de gebouwen op de gezamelijke eigendom ,wij zijn met zes en was vroeger een boerderij met vele aanhorigheden, gebouwen die nu ook nog gebruikt worden door een andere broer met geiten ,konijnen, paard enz en dit alles is helemaal gratis en voor niks gebruikt geweest en kunnen gebeuren door de gelatenheid onverschilligheid of wat dan ook mijn vader is plots overleden in 1977 er is toen helemaal niets over gezegt geweest voor zover ik dat nog weet nu is mijn moeder onlangs overleden en heb de onverdeeldheid via een notaris aangevraagd en om de gez eigendom openbaar te verkopen ik vind dat niet iedereen evenveel mag krijgen vd verkoop(inmiddels geregulariseert huis, zelf voor gezorgd) maar wat kan ik er aan doen???

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding