Hallo
Na een slopende aankoopprocedure via een IMMO-kantoor van een woning die vrijkomt uit een erfenis blijf ik nog met volgend probleem zitten. Het pand werd sinds ongeveer 3 ? 4 jaar bewoond door een neefje van de overleden man.
Deze persoon noemt zich "zaakvoerder" en heeft aldus een website waarop het adres van deze woning vermeld staat. Tijdens de - zoals al gezegd - moeilijke aankoopprocedure was zinnige communicatie niet mogelijk met deze persoon.
Informatie zou doorgegeven worden, bepaalde zaken zouden opgeruimd worden, ... (stookolieinstallatie is nooit nagezien, ...). Afin het gaat om het type persoon dat altijd meldt dat hij eraan zal denken en dat het in orde zal komen, maar wanneer de afgesproken datum aanbreekt en gepaseerd is lijkt altijd alles bij het oude gebleven.
Inmiddels heeft hij ook al een andere website en ik kan natuurlijk hopen dat hij - voor een keer in de positieve zin voor mij - vergeet om zijn domainregistratie van zijn vorige site te hernieuwen ... wat het probleem natuurlijk ook zou oplossen.
Ik weet echter niet hoelang die domainregistratie momenteel geldig is of nog is, maar vraag mij wel af welke redelijke stappen men kan stellen om ietwat meer druk te kunnen uitoefen op deze persoon zodat die zijn oude website OFFLINE brengt of zijn adresaanpassing erop laat doorvoeren/doorvoert.
mvg
Guido