Mijn ouders en hun buren hebben een gemeenschappelijke doorgang. De buren hebben jarenlang geprocedeerd om die gemeenschappelijke gang tot hun eigendom te krijgen, wat dus niet gelukt is. Een tweetal maanden terug is de definitieve uitspraak geweest dat de doorgang gemeenschappelijk moet blijven. Tot dan was er een poortje die de gang kon afsluiten van straat, maar hij heeft die poort nu op eigen initiatief verwijderd, zodanig dat het nu open is langs de straatkant. Mijn ouders hebben nooit gereageerd op het verwijderen van dat poortje, want die mensen zijn al dat gezever beu. Mijn ouders kunnen via deze doorgang naar hun achterdeur, en de buurman heeft er een toegangsdeur tot zijn garage. Hij kan echter ook nog zijn garage binnengaan langs de poort die gewoon aan de straat kant ligt. En daar heeft ie ook nog eens een apparte voordeur.
Nu heeft hij een camera gehangen pal naast de achterdeur van mijn ouders. Iedereen die dus binnenkomt ( zowel bezoekers voor hem als bezoekers voor mijn ouders) worden er gefimd.
Er hangt een witte sticker met een rode camera op aan zijn deur waarop staat camerabewaking.
Kan dat zomaar, want die camera is ook gericht naar de straat toe
Alvast bedankt