TER INFO: Tagged.com: de spamwebsite bij uitstek

Tope
Topic Starter

TER INFO: Tagged.com: de spamwebsite bij uitstek

#1 , 14 sep 2010 10:35

Tagged is een sociale netwerksite gevestigd in California:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tagged" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hyped.nl/details/20100201_so ... en_spammer" onclick="window.open(this.href);return false;

Een medewerker van de organisatie waarvoor ik als vrijwilliger werk heeft zich een Tagged profiel aangemaakt.
In zijn enthousiasme om vrienden te verzamelen heeft hij het 'centraal e-mailadres' ingebracht dat door onze organisatie gebruikt wordt om met de vrijwilligers te communiceren.

Sommige vrijwilligers zitten hier in met het e-mailadres van hun werk.
Reeds 2 weken krijgen we allemaal elke dag 20 tot 30 Tagged spammails.
Onze computerman is nu aan het uitzoeken hoe we dit probleem kunnen oplossen, maar dat schijnt absoluut niet simpel te zijn.

Ik heb voor dit bericht een aparte thread aangemaakt - los van mijn 'Facebook privacy vraagske' - om iedereen ervan te verwittigen elke mail vanwege Tagged ONMIDDELLIJK te wissen en er op geen enkele manier op te reageren.

Eens je in hun systeem zit is het doffe ellende; men kan makkelijker van ongedierte verlost worden...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 18 sep 2010 19:23

Hou er rekening mee dat ook het ongewild verspreiden van spam door justitie als strafbaar (kan) gesteld worden met zeer zware gevolgen.
Alles wat door u of via u verspreid wordt.....

Vandebos

#3 , 18 sep 2010 19:31

Euhhh is het eenvoudigste dan niet gewoon een nieuwe centrale emailgroep aan te maken?
Dat sluit al een flink stuk rommel uit.

Reclame

Terug naar “Privacy-bescherming”