Mijn werkgever (ex ondertussen) heeft me zeker 10 maand illigaal
laten traceren. Op een bepaald moment confronteerde hij me met een LEUGEN. Hij zij dat ik een bezoek niet had gedaan want mijn wagen was blijven staan voor de deur. Ik maakte hem duidelijk dat ik wél degelijk gegaan ben. Hij ontkende dat en gooide in mijn gezicht dat hij me had laten volgen. Mijn repliek was dat zijn spionnen beter werk moesten doen want dan zou hij gezien hebben dat ik mijn wagen voor mijn deur parkeerde en te voet naar de afspraak ging een paar minuutjes van mijn huis. Ettelijke malen de afgelopen maanden had mij me laten volgen en werd ik "gezien" op verschillende plaatsen. Zo werd ik tijdens ziekteverlof "gezien" in het BUITENLAND. Dat ik vlak aan de Nederlandse grens woon en naar de drogist ging om vitamines te halen én dat ik een briefje had dat ik mocht buitenkomen én dat er een afspraak is dat als we in het "buitenland" rijden onze eigen brandstof moeten betalen (die ik zéér strikt naleef) was bijkomstig voor hem.
Ik heb bewijzen dat er niets in ons contract staat van zo'n traceersysteem (ook niet van een antidiefstalsysteem) én ettelijke malen ontkende hij de aanwezigheid van zo'n systeem (ook bewijzen van).
Mijn vraag is: wat moet ik nu doen? Ik wil een klacht indienen maar waar kan ik daar voor naartoe?