ik zou graag willen weten wat mijn rechten en plichten zijn ten op zichte van mijn exvriend. wij hebben samen een dochtertje, momenteel is ze veel bij mij omdat ik wegens ziekte niet kan gaan werken. dat is zo tss ons afgesproken. toen we uit elkaar gegaan zijn heeft hij ervoor gezorgd dat ik alles heb wat ik nodig heb van meubels en dergelijke. wij hadden ook samen en huis en dat staat sinds kort op zijn naam en die akte staat ook dat wij de meubels en dergelijke onderling geregeld hebben .
nu heb ik een nieuwe vriend sinds kort en dreigt ex om de meubels te komen terug halen. kan dit zomaar ?
hij zegt ook dat hij het recht heeft om te weten wie er allemaal bij mij komt omdat zen dochter bij me is. daarom wil ik graag weten wat kan en niet kan zodat hij me niets wijs maakt.
hij controleert mij ook op allerlei manieren, zoals door ramen komen zien als er een auto staat, via pc, heel veel smsen. hij laat me niet meer met rust.
heb al gedacht om de politie in te schakelen maar ik zou graag hebben dat de dochter hier niet de dupe van wordt