doorgeven banknummer

adrieadrie
Topic Starter

doorgeven banknummer

#1 , 09 nov 2009 08:06

Sorry voor het stellen van een vraag want we dachten dat een forum daartoe diende, doch hier mag dat klaarblijkelijk niet
Dus sorry
Laatst gewijzigd door adrieadrie op 14 nov 2009 08:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Rebel-with-a-cause

#2 , 09 nov 2009 09:27

Of het doorgeven van een rekeningnummer al dan niet mag weet ik niet, maar veel 'kwaad' kan het alvast niet.
Het enige wat men met deze informatie kan doen, is er sommen op storten..

hendrik1

#3 , 09 nov 2009 11:28

hoi,

ik zie het probleem ook niet echt hoor.

mvg

Reclame

Vandebos

#4 , 09 nov 2009 14:08

In het advies van de privacycommissie van enige jaren geleden (advies zelf vindt je terug in de link in onderschrift) stelde deze dat de syndicus een aantal persoonlijke gegevens mag doorgeven aan derden indien deze een belang voor de eigenaars van het bezit van die gegevens kan aantonen. Wel adviseerde de commissie dat deze gegevens zich zouden beperken tot de naam en het adres van de betrokken personen ( geen email of telefoongegevens)

Ik dacht dat een dergelijk beding eveneens was opgenomen in de nog niet gestemde nieuwe wet op de mede-eigendom.

Nu, eerlijk gezegd, op deze wijze zullen jullie beduidend sneller je geld hebben.

Lex

#5 , 09 nov 2009 14:12

Nu, eerlijk gezegd, op deze wijze zullen jullie beduidend sneller je geld hebben.
Ik zat net hetzelfde te denken....men krijgt geld terug is t'is nog niet goed. :?

JohnD

#6 , 01 dec 2009 01:48

En zorg dan nog dat ge bij dezelfde bank bent, dan gaat het nog vlugger.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Terug naar “Privacy-bescherming”