Gebruik emailadres na ontslag

wingman
Topic Starter

Gebruik emailadres na ontslag

#1 , 04 okt 2009 08:21

7 augustus was mijn laatste werkdag bij een firma. Vroeger, toen ik daar nog werkte, controleerde ik mijn emails soms van thuis via webmail.
verleden week open ik de link welke was opgeslagen in mijn favorieten en blijkt dat mijn emailadres nog altijd actief is. mag dit zomaar? de persoon welke nu mijn job doet kan dus in mijn naam emails versturen.
het kan natuurlijk zijn dat ze hem een nieuw emailadres hebben gegeven en het mijne actief hebben gelaten. Het adres wordt effectief nog gebruikt daar ik de ene dag 5 mails zag staan (welke ik niet opende) en de volgende dag waren ze weg, dus gelezen.
Kunnen ze mij iets doen omdat ik via webmail de werking van mijn oud emailadres heb willen checken?
Het is godgeklaagd dat diegene die preekt geen god is maar zich toch beter waant dan zijn onderdanen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wingman
Topic Starter

#2 , 10 okt 2009 09:03

Niemand ?
Het is godgeklaagd dat diegene die preekt geen god is maar zich toch beter waant dan zijn onderdanen.

Reclame

Terug naar “Privacy-bescherming”