als ik op mijn online icloud ga kijken zie ik ook dat er een verbinding is met een ander toestel
namelijk MFLT14 staat ook onder iphone
Exchange server waar je werkgever gebruik van maakt ?
Of iets dat vergelijkbaar werkt (al is dat ding verspreid als een corona-virus ...)
Als je in de link bij stackexchange gaat kijken, zie je dat het niet goed komt zolang die 2 aan elkaar gelinkt blijven ... zelfs na wipe.
Vraag je werkgever dat zijn ICT dienstverlener jouw iPhone loskoppelt van de Exchange (of vergelijkbaar) waar ze 'm aan gelinkt hebben.
Als er van die kant niks gebeurt:
Geen idee of dat van jouw kant uit mogelijk ook lukt als je je iPhone zelf terugzet naar fabrieksinstellingen, totale reset ...
Als 't toch allemaal weg is, kan je proberen ...
Zoek & kopieer / dupliceer in elk geval eerst je back-up via file-system naar ander medium (USB, HD, ...) zodat je daar nog wat kan recupereren indien nodig.
Finder indien op Mac OS, zie eerdere link hoe je dat simpel vindt
Indien windows even googlen waar een iPhone zijn back-up zet
ik klik dan op herstellen,
dan vraagt hij een paswoord,
ik weet dat ik in afgelopen 2 jaar zeker die gsm eens heb moeten herstellen en dat ik toen zeker geen paswoord heb moeten ingeven.
Alle mogelijke paswoorden die ik zelf ken, heb ik geprobeerd.
Apple is de laatste jaren -vaak tot in het absurde- ook meer & meer paswoorden gaan vragen ...
Normaal je paswoord voor de appleID waarmee de backup gemaakt is , toch ?