Dan kies je toch voor je eigen gezondheid+heb je respect voor het intern reglement=ga je niet naar de film als het zo heet is? Ik vind het een beetje op alle slakken zout leggen.
Ik ga trouwens heel regelmatig daar en heb één keer sinds de aanslagen controle gehad. En dat was in de week daaropvolgend. Verder nooit meer. En heb wel altijd een tas bij.
ik heb respect voor mijn gezondheid, daarom dat ik de maagverkleining heb laten doen
maar dat zou geen reden mogen zijn om zelfs bij (extreem) warm weer naar de cinema te mogen gaan, niet alleen hebben ze daar airco, ik zie ook graag films op het witte doek
voor mij is "uitgaan" naar de cinema gaan en niet men eigen (stront)zat gaan zuipen op café etc . . .
het valt mij alleen sinds men operatie iets te veel op dat er geen "gezonde" alternatieve zijn (buiten water/cola zero) voor mensen die wegens gegronde (medische) reden geen dingen mogen eten die vol suiker/vetten/zouten/ . . . zitten zonder dat ge het zelf zou meebrengen.
hier bij ons in st-niklaas zijn er zelfs geen bewakingsagenten en der kenne ze menne kop wel al, maar hier is ook niks gezond van alternatief om te "snoepen"