Mij dunkt dat er ook zoiets bestaat als mail. Ook een manier om niet persoonlijk in contact te treden met elkaar, zonder dat men echt persoonlijk elkaar moet zien en met het voordeel dat er geen derden zich in mengen. Het gaat bij het internet immers niet over een handjevol mensen, maar over letterlijk de hele wereld die van dit 'verhaal' kan smullen.
Ik zie er persoonlijk dan ook echt geen meerwaarde in om via een forum met elkaar te communiceren, zelfs integendeel. Met alle begrip voor de moeilijkheden waar het hier over gaat, kan er trouwens ook niemand iets zinnigs zeggen in deze kwestie, zolang men niet weet waarover het precies gaat.
De aanzet is nu gemaakt, ik zou nu vader en zoon toch aanraden eens te proberen af te spreken op neutraal terrein, met een bemiddelaar present die beide kanten van het verhaal goed kan beluisteren en dan eventueel ook zijn licht erop kan laten schijnen. Steunbetuigingen her en der kunnen mooi zijn, maar kunnen verder volgens mij de discussie ook niet echt vooruithelpen en zouden ze naar mijn bescheiden mening zelfs kunnen vertroebelen, zodra 1 van de partijen daaruit zou menen te lezen dat zijn fout toch niet zo erg is. Het is van de andere partij dat je moet horen hoe erg ze is, niet van derden.
Ja idd , via mail of persoonlijk contact zou alles beter kunnen opgelost worden...
Maar mensen maken het zichzelf soms graag moeilijk he
Hopelijks heeft het wel een meerwaarde en kan dit in alle seriniteit opgelost worden.
@lenny
Onherstelbaar (verkrachting-mishandeling -verwaarlozing)voor de rest
is de band tss ouders en kinderen te hecht om te verbreken.
Wij kunnen je getuigenissen voorleggen van kinderen die door èèn of beide ouders onherstelbaar !? gekwetst zijn geweest en er na een tijd naar hunkeren hen terug te zien....raar , maar waar !