#4 , 15 jul 2015 02:15
Het zijn geen atomiumbollen, wel begeleiden van mensen met hun eigen hond, trainingsmethodes. Gratis en voor niets dus, al wens ik mezelf (privésfeer), noch de methode terug te zien op openbare media. Dus pictogrammen op mezelf en op de honden aanbrengen zouden geen soelaas brengen?
Dan houdt het voor me op, blijf ik lekker tuis en hou ik mijn kennis voor mezelf. Of ik moet een ruimte gaan afhuren, privé, achter gesloten muren en met een contract dat er niet gefilmd mag worden en eigen praktische kennis kan beschermd mag worden, gezien afhuren van accommodatie is er een prijsplaatje?
Mag je dan je tandarts of arts filmen tijdens zijn behandeling?
Het gaat dus over gratis lessen, eigenaars die me vragen om een betere samenhang te verkrijgen met hun huisdier. En nee, zover ik weet, zijn er geen erkende diploma's voor. Enkel getuigschriften van gevolgde workshops en intense zelfstudie.
En al ga ik trainen met mijn eigen hond, dan kan ik niet voorkomen dat dit op sociale media wordt verspreid? IK heb nu eenmaal geen bodygard die er op toeziet dat we gefilmd worden op een trainingsveld van een VZW?
Dus bestaat er dan geen wet om mijn privésfeer te beschermen eenmaal dat ik mijn huurhuis verlaat met mijn hond, om te gaan trainen of speuren? We zijn en blijven dus een publiek bezit?