Verwijder me aub

Siciliano
Topic Starter

Verwijder me aub

#1 , 07 nov 2012 18:01

Verwijder dit bericht aub
Laatst gewijzigd door Siciliano op 11 nov 2012 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 07 nov 2012 18:12

Op welke lijst bedoeld u?
Inventarislijst van beslagname?
Elk element dat nuttig is om het bewijs te leveren van bepaalde feiten kan in rechte gebruikt worden. Of de rechter het toelaat is iets anders. Of hij er rekening mee houdt nog iets anders.
U kan aan die recherche gerust vragen waarom ze die SIM kaart niet op de lijst hebben gezet.

ddanck
Contacteer: Website

#3 , 07 nov 2012 18:36

Tegenwoordig komt telefonieonderzoek steeds vaker voor in strafzaken. Aan de hand van een zendmastbepaling wordt nagegaan of iemand al dan niet aanwezig was op een plaats en tijdstip dat er zich strafbare feiten voordeden.

Voor zendmastbepaling is principieel wel de toestemming van de onderzoeksrechter vereist.

Ik stel mij wel de vraag waarom u niet opmerkte dat de simkaart niet op de lijst stond alvorens u deze ondertekende.
Gratis je verkeersboete berekenen - www.overtreding.be
Verzoekschrift eerherstel - www.eerherstel.be
Hoeveel loonbeslag kan er bij jou gelegd worden? www.beslagcalculator.be

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 07 nov 2012 18:49

Heterdaad.... elke officier van gerechtelijke politie.
Opsporingsonderzoek pdK kan ook.
Maar gezien de recherche blijkbaar met een bevelschrift is binnengekomen .... onderzoeksrechter dus.

Terug naar “Privacy-bescherming”