Totale controle en afschaffing privacy

JohnD
Topic Starter

Totale controle en afschaffing privacy

#1 , 24 mar 2012 10:18

Misschien kan de rubriek privacy bescherming van dit forum vanaf volgend jaar afgeschaft worden omdat er zoiets als privacy niet meer zal bestaan.

http://xandernieuws.punt.nl/?id=656130&r=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 24 mar 2012 10:23

Dat doen ze nu al .... afluisterstations staan al jaren in Engeland.

JohnD
Topic Starter

#3 , 24 mar 2012 10:51

Ja weet ik, je bedoelt ECHELON waarschijnlijk, maar dat is echt peanuts vergeleken met wat ze daar in Utah bouwen. We zijn gewoon schapen dat we dit laten gebeuren.

Nog dit .. sorry in het Engels

http://www.zerohedge.com/news/%E2%80%9C ... ember-2013" onclick="window.open(this.href);return false;
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Reclame

curl

#4 , 24 mar 2012 18:38

Komt bij mij eerder over als paniekzaaierij...

JohnD
Topic Starter

#5 , 25 mar 2012 01:14

Ik denk het eerlijk gezegd niet. Er is op dit ogenblik al een ernstige inbreuk op de privacy. Ook in Belgie. Democratie en privacy is gewoon een illusie. Dat we binnen een paar jaar allemaal met een chip in onze kop rondlopen en ja misschien zelfs zonder dat we het weten zou me niet verbazen. Ze zullen wel beginnen met criminelen uiteraard, want dan hebben ze een mooi excuus als het uitlekt.

curl

#6 , 25 mar 2012 11:52

IK heb altijd heel dat 1984-gedoe als onzin beschouwt, en het zal het naar alle waarschijnlijkheid ook blijven...

Het is idd een grote inbreuk op onze privacy... But, let's face it... Wat kan het de NSA schelen wat hij of ik via de telefoon bespreken? Niets... Zolang ze niet beginnen met die informatie publiekelijk op het internet aan te geven is het bezwaarlijk een probleem te noemen...

JohnD
Topic Starter

#7 , 19 apr 2012 17:55

Update het is nog erger en nu reeds aan de gang. Microsoft's Kinect system. CIA: We zullen U bespioneren via uw afwasmachines. Sorry voor het Engels.

http://www.youtube.com/watch?v=gkYgC-Av ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “Privacy-bescherming”