schending privacy

plushke
Topic Starter

schending privacy

#1 , 31 jan 2011 17:57

hallo
ik heb een vraagje..
even situatie schetsen..
een vriendin van me is 4 jaar geleden een relatie begonnen met een vriend. ze zijn gaan samen wonen en kregen een kindje..
toen het kindje nog geen jaar was heeft de vriend zich van het leven beroofd.. en bleef alleen achter.. alles ging goed
er waren duidelijke afspraken met de familie van de vriend.. kindje gaat 2 keer per week naar de oma en opa en om de maand een weekend naar de zus..
maar naar mijn gevoel blijft de moeder van de vriend de vriendin de schuld geven van de dood van haar zoon.. en blijft haar niet alleen moeien met het leven van het kleinkind maar ook met dat van de (ex-schoondochter) of hoe noem je dat??
het is echt niet normaal wat die vrouw allemaal te weten komt van haar.. echt elke stap dat ze zet weet die gewoon..
nu daar blijft het dan niet alleen bij.. die vrouw gaat dat dan ook nog vertellen tegen verschillende tantes van m"n vriendin.. (om die tegen haar op te zetten...)
kan dit zomaar allemaal.. ik begin te denken dat die m'n vriendin laat volgend door een dedective ofzo.. hoe komt ze dan dit allemaal te weten.??
kan je hier iets tegen doen??

alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 31 jan 2011 18:00

Als er geen bewijzen zijn niet.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 31 jan 2011 18:47

Roddel zou ook kunnen beschouwd worden als lasterlijke aantijgingen ... maar zoals roharro schrijft ... dan graag wat meer info.

Reclame

plushke
Topic Starter

#4 , 02 feb 2011 06:11

@ roharro.. wat noem je bewijzen in zoiets??? tantes die getuigen dat ze roddels tegen hun komen vertellen??

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#5 , 02 feb 2011 17:51

Ja dat zijn derden en dan is er openbaarheid....
of opgenomen (telefoon)gesprek of briefjes of alles wat kan dienen als bewijs of begin van bewijs...
En als het dan nog strafbare roddels zijn van 'gij zijt een dief want gij hebt al in het gevang gezeten dan is het nog wat 'erger'''.

Terug naar “Privacy-bescherming”