word lastiggevallen door ex van vriend

aenuth
Topic Starter

word lastiggevallen door ex van vriend

#1 , 09 jan 2011 17:02

ik heb een klein probleem

om een heeeeeel lang verhaal heel kort te maken, maar hopenlijk duidelijk genoeg

de exvrouw van mijn vriend stalkt me regelrecht!
die 2 zen 5jaar geleden uiteen gegaan,omdat ex liever met nieuwe vriend wou gaan samen wonen waar ze al een half jaar mee rotzooide achter men vriend zijn rug. ze zen gescheiden, maar hebben samen een dochtertje, ze maakt het ons al moeilijk genoeg om mijn vriend zen leven zuur te maken mbt het kind. soit dat doet er nu nie toe..
ex maakt hem, en mij overal zo zwart als iets, vooral op internet, via msn, netlog, facebook enz... veel gezamelijke vrienden staan nu volledig aan ons kant omdat ze zo doet. exvrouw kan het niet verdragen dat men vriend gelukkig is, zonder haar! ze liegt dat het niet meer schoon is verhaaltjes over mijn vriend dan... ik ga nu niet expleciet zetten wat ze allemaal beweerd dan ben ik binne 20 jaar nog bezig, maar ge zou u een aap verschieten..ze steukt al sinds de dag dat mijn vriend en ik officieel een koppel zijn, sinds het moment dat op zijn netlog kwam te staan in een relatie met..... ze stuurde me een berichtje dat ze graag vrienden wou worden met mij, (men vriend had niet gezegd dat dat niet mogt, en ik dacht dat het leuk was de moeder van men vriend zijn dochter als vriendin te hebben, dat zou voor iedereen plezanter zijn)exvrouw en mijn vriend hadden weliswaar geen contact met mekander.. odra ze in mijn vriendenlijst stond zei ze da ze niet wou praten over men vriend en de dochter, vond ik geen probleem ze leek erg aardig toen we over andere dingen babbelden.. dus voegden we mekander toe op msn, en toen brak de hel los.. eerst vroeg ze of ik het adres kon geven van johnny, zodat ze fotos van het kindje kon opsturen.. ik zei da ze de fotos maar via msn aan mij moest sturen dat als ze het adres niet had dat dat een goede reden zou moeten zijn... ze zei toen da ik me die fotos geen affaire had omdat dat prive fotos zijn waar de dochter op staat, vond ik geen probleem ik kende het meisje immers niet maar gaf (met toestemming van zen ouders nadat ik had gebelt) het adres van de ouders.. dat was 2 jaar geleden nog steeds geen fotos ontvangen. dan begon ze met liegen over men vriend...op een gegeven moment was ik het zo beu dat ik haar blokeerde en van netlog gooide.. toen viel ze me lange tijd lastig via mail maar ik deed die niet eens meer open.een half jaar terug is ze nu zelfs begonnen mij slecht te maken en mij bij de politie aa te geven voor stalking :o alhoewel ik geen contakt zoek met haar!!!!!!!ook lijkt het mogelijk om wachtwoorden te kraken van netlog want dat gebeurd constant dat er iemand op men netlog is en bvb mijn beschrijving verandert in mijn vriend neukt graag kleine meisjes (een uitdrukking die ze al zo vaak tegen mensen vertelde omda ik 11 jaar jonger ben) wat ik niet allemaal aan screenshots en chatlogs heb liggen waarin ze me slechtmaakt tot en met...

onlangs kregen we ambras met iemand dt een gesamelijke vriend was, mar die beloofd had dat die nooit dingen over ons aan haar zou vertellen, maar sedert die ruzie is een ander probleem op gedoken... eerst was het maar op de zondagen dat we de kleine moesten gaan halen (moesten haar om de 2 weken zodnags halen om 10 uur) tussen 9 - 10 kreeg ik altijd oproepen van onbekend nummer niemand zei iets als ik oppakte, maar we denken dat het was om te controleren of we met de auto onderweg waren ,dus onderweg na daar.. nu is t zo erg dat het ook op andere tijdstippen gebeurt maar altijd de rond zelfde uur, snachts om half 4, smorgens om half 7, smiddags om half 1, snamiddags half 5, en savonds half 8... en 00uur stipt... en elke keer als ik opneem wordt er niets gezegd ge hoort geen enkel geluid...maar ze leggen nooit niet zelf af... heb eens men gsms laten opstaan en na 3 uur viel men gsm uit omdat batterij plat was... maar dat is zo geen leven meer... ben het zo beu! dat is echt zenuwslopend een keer hoorde ik iemand hoesten, en de ex heeft een heel speciale hoest... die herken je uit de 1000...daarmee dat ik voor 95´% zeker ben dat zij erachter steekt...
maar ja kan ik niet bewijzen he.. het is onbekend nummer dus weet ik niet of ik hiermee veel kan uithalen als ik na de politie zou stappen, maar aangezien er nooit niets gezegd ik en ik maar een hoest gehoord heb vrees ik zelf wel dat ik niets kan uithalen

wat denken jullie hiervan?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 16 jan 2011 13:31

Kan u de tekst eens wat leesbaarder maken aub.
Wat punten en komma's zijn handig.

Reclame

Terug naar “Privacy-bescherming”