En als ik met mijn Fiat Pandake tegen 140 per uur geflitst wordt op een autosnelweg, mag men ook mij niet met de vinger wijzen want al die anderen, en dan vooral die met hunne dikke Mercedes, rijden elke dag te hard en zwemmen altijd door het netDie vingerwijzingen vind ik er ver over.
Iedereen weet heel goed dat er duizenden domicieladressen bestaan,
inderdaad omschuldeisers te ontvluchten onder meer,.... maar wat met de gemeenten waar rijkeluizen wonen, waar politieke vluchtelingen en
andere gevallen steun vragen en effectief krijgen van het OCMW zonder enige vorm van sociale controle, controle of ze er werkelijk verblijven,
leven, wonen,.... hier geld en rot op ,maar vestig u niet in onze stad.
zie ook de wet op referentieadressen OCMW en andere.... en niet te vergeten, meestal opgestoken door hun advocaten... in sociale woning waar ze alleen zijn gevestigd maar met 20 man wonen en volop de
sociale zekerheid oplichten. Ja maar daar zijn politie en controle diensten te laf om te gaan neuzen.
en de zoontjes en dochtertjes die zich vlug laten inschrijven op kot en nadien volop van het OCMW gaan profiteren,omdat papa met de grote villa zoon / dochter niet financieel niet zou willen steunen.
De wet....![]()
Inderdaad, ik doe dat ook met post die hier verkeerd aankomt (voor een ander adres). Ik schrijf gewoon op die envelop: "verkeerd aangekomen op... en dan mijn adres" en als ik een postbus passer, gooi ik die daarin.Als ik post krijg op naam van een ander, schrijf ik gewoon 'verhuisd' op de envelop, en steek die op de post. Dan mogen ze er zelf hun plan mee trekken
Naar ik mij meen te herinneren mag de feitelijke verblijfplaats een andere plek zijn dan de domicilie indien dit voor professionele doeleinden is (en waarschijnlijk zal het begrip 'tijdelijk' hier ook wel meespelen)... maar best nog even checken dus.Maar wat wordt onder het begrip GEZIN verstaan? Ben ik in mijn eentje een gezin? Stel dat ik mijn domicilie heb op plaats x maar dat ik op plaats Y iets huur of van vrienden gratis mag gebruiken om dichter bij mijn werk te zijn? Waar moet mijn domicilie zich dat volgens de wet bevinden?