Wacht eens even: dat hij met u geen contract heeft, staat los van het feit dat hij gedomicilieerd kan staan op uw adres. Dat laatste kan hij zonder dat u daarvan op de hoogte bent bij de gemeente aangevraagd hebben.nee, hij heet geen contract bij mij dus kan hem in principe gewoon buiten zetten maar dan staat hij wel op straat.Is hij in uw woning gedomicilieerd ? Indien niet kan het gewoon via de vrederechter
Dat zou wel eens kunnen zijn want hij ontvangt een uitkering. Alles is nu verbonden met elkaar en geen domicilie kan normaal gezien niet meer. Als je geen officieel adres hebt kan je ook geen uitkering krijgen. Zo is het toch officieel.nee, hij heet geen contract bij mij dus kan hem in principe gewoon buiten zetten maar dan staat hij wel op straat.Is hij in uw woning gedomicilieerd ? Indien niet kan het gewoon via de vrederechter
ja. hij staat wel ingeschreven op mijn adres via de gemeente, maat staat niet in het huurcontract.Wacht eens even: dat hij met u geen contract heeft, staat los van het feit dat hij gedomicilieerd kan staan op uw adres. Dat laatste kan hij zonder dat u daarvan op de hoogte bent bij de gemeente aangevraagd hebben.nee, hij heet geen contract bij mij dus kan hem in principe gewoon buiten zetten maar dan staat hij wel op straat.Is hij in uw woning gedomicilieerd ? Indien niet kan het gewoon via de vrederechter
moest hij alleen wonen zal hij wss wel meer verdienen, Maarja, huisbazen nemen altijd iemand waar de loon hoger ligt. en zal ook wel een paar maanden duren vooraleer hij die verhoging krijgt danNeem al eens contact op met de mensen die zijn uitkering uitbetalen/berekenen. Negen kansen op tien zal die een stukje stijgen als hij alleen gaat wonen.
ja hij gaat morgen naar een appartement zien en als da weer niks is gaan ik hem zeggen voor naar ocmw te gaanOp straat staan is onzin. Gewoon overleg met OCMW/Sociaal Huis en vandaar gaat hij naar de noodopvang voor x-maanden. Sociale huisvesting zal hem dan iets aanbieden want als "dakloze" is hij nu prioritair. Je moet wel op je strepen staan: leven is onmogelijk geworden, hij moet eruit en ook meteen.
Dan heeft hij zijn domicilie zo goed als zeker bij u. Uitzetten moet dan via de rechter. (tenzij hij zelf vertrekt natuurlijk).ja. hij staat wel ingeschreven op mijn adres via de gemeente, maat staat niet in het huurcontract.
ja liefst wil ik niet naar de rechtbank stappen want dat is een heel gedoe en kan maanden duren wss.Dus aangetekend in kennis stellen dat hij tegen 1 november bij u buiten moet. Of dat u anders naar de bevoegde rechtbank zal stappen.
De AS verstuurd u met een Antwoord /Reponse kaart dan staat er een handtekening op van de ontvanger.
En blijkbaar het u toegelaten dat de man bij u gedomicilieerd werd...controle gebeurd door politie.
Hij hoeft niet op huurcontract te staan want dat is iets tussen verhuurder en huurder. Mogelijk doet u aan onwettige onderverhuring.
Ook opletten voor beslagnames van gerechtsdeurwaarders ...alles wat er staat wordt ook geacht van hem te (kunnen) zijn.