En nogmaals hoe kan de politie weten dat de moeder aangetekende brieven heeft verstuurd - De post kan dat nazien niet de politie..
U begrijpt het verhaal niet. De politie heeft een brief naar moeders adres verstuurd aan mijn vriend dien toen nog daar was ingeschreven. Dit was een uitnodiging om zijn kant van het verhaal te horen aangezien de moeder de wijkagent heeft laten komen om haar zoon te schrappen. De politie zegt : deze brieven worden niet aangetekend verzonden. Dus moeder heeft deze brief niet afgegeven aan haar zoon en dus wist hij nergens van.
Het is namelijk zo dat de moeder de brievenbus altijd leegmaakt en dan de brieven sorteert. Dit liep al jaren heel goed en nu opeens zijn er brieven verdwenen. Alez dat moet wel want wij hebben die uitnodiging van de politie nooit gekregen en we weten dit ook pas sinds we zelf bij de politie waren om een sleutel te vorderen aan moeder, omdat wij helemaal niet op de hoogte waren van het feit dat ze haar zoon wilde laten uitschrijven en al helemaal niet dat dit reeds al gebeurd was.
En ik zeg het nochmaals : wij kennen de reden niet waarom de moeder dit gedaan heeft. Hij ging alle dagen werken en zorgde voor de rest voor zijn dochter en ging met mij wel eens weg en bleef hier soms ook slapen en ik ook af en toe bij hem en zijn moeder (zij wist ook altijd van de planning dus niet dat we zomaar respectloos hier of daar sliepen). Hij heeft haar onlangs een koelkast van 450 euro cadeau gedaan ... het slaat allemaal nergens op. Het enige wat ik kan bedenken is dat ze mij niet kan uitstaan. Maar gooi je dan je kind en kleinkind op straat ? Of praat je er dan eerst eens niet over ?