Beste,
in 2020 en 21 zijn op mijn btw nummer goederen geleverd die gebruikt zouden worden om een webshop te starten. De goederen gaat over materiaal om wenskaarten te maken zoals snijmallen, stempels enzoverder. Deze goederen heb ik toen laten leveren op het adres van een vriendin omdat ik omwille van Covid op haar dochtertje bleef passen en ze het ook zelf voorstelde. Nu vraag een deel van de goederen terug en ze wil ze mij niet terug bezorgen daar ze bij haar geleverd zijn. De goederen staan dus zoals gezegd op mijn naam en btwnummer en zijn door mij betaald.
Ik geef haar tijd tot aanstaande zaterdag. om de spullen terug te geven en dit op het moment dat ze spullen van haar bij mijn ouders komt halen, dit zijn spullen die ze tijdelijk bij mijn ouders op zolder mocht opslaan.
Wanneer ze zaterdag mijn spullen niet bijheeft ben ik van plan om een advocaat in te schakelen en ten tweede ben ik ook van plan het bedrag dat ik maandelijks betaal aan haar, voor de overname van het hondje dat ze impulsief gekocht maar niet voor kon zorgen, niet meer over te maken naar haar maar maandelijks af te halen en bij te houden tot ik de spullen van mij terug heb. Is dit een goed idee of zijn er andere stappen die ik kan ondernemen?