terug eisen van geld

sylvia52

#16 , 11 apr 2008 11:11

Betaalt uzelf de advocaat ? (en zo ja, is dit veel ?)
En zijn er dan ook nog gerechtskosten ? Indien u de zaak verliest, moet u dan alles betalen ? Indien u wint, moet dan de tegenpartij de eventuele gerechtskosten betalen ?
Ondertussen zit ik ook aan een kleine 20.000€ ! Ik heb een geduld tot 30 juni en nadien ga ik er zeker werk van maken.
Hij heeft beloofd dat ik het tegen die datum volledig ga terug hebben. Ik wil zelfs niet weten hoe hij denkt dit te realiseren.
Wordt vervolgd. 8)

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
akromah

#17 , 13 mei 2008 23:09

Hallo,
even de uitspraak laten weten..
De rechter oordeelt dat er geen schriftelijk bewijs is dat hetgeen ik hem leende echt geleend is ook.
De vele mails zijn geen bewijs volgens de rechter want iedereen kan mailen in een ander zijn naam.
Dat hij niet reageerde op mijn twee aangetekende aanmaningen én op de aangetekende aanmaning van mijn advocate, én dat hij niet reageerde op de deurwaarder,
zijn volgens de rechter ook geen bewijzen van schuld!

resultaat,
de geleende 2000euro,
de deurwaarderskost 250euro,
de rechtsplegingsvergoeding van 350 euro
én mijn advocaat komt allemaal door mij te dragen.
Leuk rechtssysteem ?

De rechter had een kleine maand nodig om zijn uitspraak mede te delen,
maar had hij één kwartier tijd genomen om de afzender van de mails aan de tand te voelen,
dan had hij wel geweten wie hij voor zich had.

Leuk?
neen,
maar ik leef nog,
en gelukkiger dan toen met die bedrieger in mijn huis.

Sorry voor degenen die ik moet teleurstellen.

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”