Dag,
ben vader van 2 kids (13 en 17j), 14 jaar geleden getrouwd .... na 6 jaar gescheiden..... ik bleef wonen in huis (eigendom mijn ouders) vrouw verhuisde met 2 kids papieren opgemaakt door advokaat dat ik 200 euro onderhoudsgeld moest betalen voor de kids ... heb dit 2 jaar gedaan daarna is madam terug bij mij komen wonen (oude liefde roest niet) dus gestopt met onderhoudsgeld te betalen maar nu zes jaar later blijkbaar wel aan het roesten dus waarschijnlijk van plan om terug uit elkaar te gaan, 4 jaar geleden heb ik het huis afgekocht van ouders hypotheeklening volledig op mijn naam met madam als sociale borgsteller die afstand doet van de voorrechten van uitwinning en schuldsplitsing (wat dit betekent weet ik niet)
Ik draag alle kosten van het huis madam nog nooit iets betaald buiten de boodschappen, nu dreigt zij ermee dat ik 6 jaar achterstallig onderhoudsgeld moet betalen, kan ze mij dit aandoen ? Hebben geen samenlevingscontract.
Als zij weggaat met de kids hoeveel onderhoudsgeld zal ik ong moeten betalen als het geen co-ouderschap wordt?
Ik verdien ong 1300 euro per maand, als ik alle kosten dan optel voor mij met geschat onderhoudsgeld op 300euro p/mnd kom ik aan 1000 euro dus hou ik nog 300 euro over om te leven wat niet mogelijk is, wordt het onderhoudsgeld dan aangepast ?
dank