Dag allemaal
even een korte situatieschets. Ik en mijn ex woonden samen met onze kindjes in 1 stad. Daar hadden we een 50/50 regeling. Hij is toen vertrokken naar zijn nieuwe vriendin aan de andere kant van het land. We hebben een EOT laten vastleggen waarin stond dat hij voor het vervoer moest zorgen aangezien hij weg van de "haard" is gegaan. Vanaf dat moment (de verhuisd) waren de kinderen 2 weekends per maand bij hem. De reis viel de kinderen zwaar en ik ben een stukje dichterbij gaan wonen (waar het voor mij nog doenbaar was mbt werk) dus ipv 2u rijden enkele reis, 1 uur rijden enkele reis. Vanaf dat moment zegt hij dat het contract niet meer geldt (omdat ik verhuisd ben- nota bene in zijn richting) en dat ik nu de helft moet rijden en dat op vrijdagavonden (als ik werk). Dit is heel veel gedoe. Mijn advocaat zegt dat het contract wel degelijk geldt. Daartegenover rijd ik wanneer ik kan (toch zeker 30-40 procent van de ritten) maar ik geef een vinger en hij neemt een hand. Ik probeer het mensenlijk goed te doen en hem tegemoet te komen maar zijn eisen blijven onze relatie verpesten en kosten veel energie. ik wil dus graag weten of het contract nog geldt of dat ik verplicht ben de helft te rijden en ook op vrijdagen (terwijl ik dan werk)