minderjarig kind ondergaat operatie eind 2012
afrekening ziekenhuis gaat naar ex vrouw april 2013
in het MAW stelsel (maximum factuur) ontvangt zij het bedrag van de mutualiteit dat boven de 400 euro gaat, april 2013
ex verschuilt dit bedrag en betaalt factuur niet
stuurt deurwaarder naar mij tot betalen helft ziekenhuisfactuur zonder aftrek van datgene wat zij teruggekregen heeft
werken deurwaarder worden tegengehouden door raadsman
gezien ziekenhuis nooit betaald, ex had waarschijnlijk andere doelstellingen in gedachte me het geld dat ze terugkreeg van mutualiteit, werd door ex, 2 x zitting vredegerecht wegens verstek van ex en solidaire veroordeling voor beiden tot betaling ziekenhuisfactuur.
bewijs van uitbetaling mutualiteit MAW werd onder vragen van mijn raadsman voorgelegd door raadsman van ex.
eind 2014 nogmaals deurwaarder tot het betalen van ziekenhuisfactuur zonder rekening te houden met teruggave van mutualiteit.
deurwaarder laten beslag uitvoeren en inhouding van het loon is gebeurd.
deurwaarder heeft gewerkt in opdracht van raadsman van ex
deurwaarder was reeds in 2013 op de hoogte gebracht van mijn raadsman dat deze eis onterecht was.
heb ik recht op een afschrift van de brief die de raadsman gestuurd heeft naar de deurwaarder?
volgens mijn bescheiden kennis heeft ex, valsheid in geschrifte, fraude en oplichting op haar naam staan, dit in medeweten en met medewerking van haar raadsman.
in hoeverre is raadsman zijn boekje te buiten gegaan door deze onterechte vordering uit te voeren?
is deurwaarder te ver gegaan om de eisen van een goede klant van hem uit te voeren ongeacht eerste verweerschrift van mijn raadsman?
Ik heb het allemaal laten gebeuren omdat ik deze tijdverslindende onnozele strijd beu ben en enkel de advocaten ten goede komt omdat hun ereloon blijft doorlopen.
De kosten die ik hiervoor reeds heb gemaakt daar kan ik reeds een langdurig reisje voor maken en ja verdere dan de kust.