twijfels van goede verzorging kind

davy00
Topic Starter

twijfels van goede verzorging kind

#1 , 04 jun 2013 22:04

zoalste lezen in vorige berichten heb ik in beste sfeer,zelfs nu nog , een akkoord kunnen sluiten over de omgangsregel met men dochter. tot nu verliep dit redelijk vlot maar sinds enkele tijd zijn er een aantal feiten die me doen vermoeden dat mijn dochter niet meer in de beste omstandigheden word verzorgt. lange tijd heb ik getwijfelt om dit mijn ex partner te laten weten omdat ik onze goede relatie niet wil verzuren maar merk dat er een aantal dingen mislopen. wat kan ik doen om eventueel een controle te laten uitvoeren,B.V kind en gezin zonder drastisch te zijn en wat eventueel er geen medewerking is of het verder misloopt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
hoop op ...

#2 , 05 jun 2013 00:06

je zegt in de beste sfeer; dan moet dit toch ook bespreekbaar zijn niet??
welke dingen lopen er mis ? zijn de feiten zo erg dat ze niet bespreekbaar zijn ?
je kan veel zeggen zonder de vinger te wijzen ,of vragen stellen zonder een schuldgevoel te geven.
eens informeren over je bedenkingen en vermoedens bij de gepaste personen . soms ziet men de dingen anders of erger dan dan ze zijn. (waarmee ik niet zeg dat dit zo is )
daarnaast stel ik mij ook de vraag of die beste sfeer belangrijker is dan de zorg van een kind.
je moet nu ook niet ten aanval gaan ,bedoel alleen als het zo erg is kan je beter niet bij de pakken blijven zitten en stappen zetten naar bv kind en gezin , huisarts ,die je dan indien nodig kunnen doorsturen naar de juiste instanties , personen.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”