adreswijziging

flas
Topic Starter

adreswijziging

#1 , 06 apr 2013 09:47

Mijn ex echtgenote tekent een verzoekschrift aan voor de jeugdrechtbank. Dat ik haar niet op de hoogte bracht van domicili wijziging van mezelf en mijn drie kinderen. Ik heb bewijs stukken van mails. Mijn vraag is : dit komt voor in juni voor de jeugdrechtbank van Brugge ga ik voldoende mij kunnen veweren op de zitting . En kan mijn advocaat ook voldoende pleiten. Iemand ervaring met jeugdrechter Brugge.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
naernaut

#2 , 04 mei 2013 00:28

[quote="Creatief"]
- In principe geldt een e-mail in alle gevallen als bewijskracht, dus ook voor een rechtbank, vooral in handelsgeschillen.
- Voor burgerlijke conflicten zijn geschreven doucmenten idealer. De mail kan hier als aanvulling dienen.
- In strafzaken mag je alle soorten rechtsmiddelen leveren.
- Belangrijk is echter dat de exacte identiteit van de de verzender bekend is: naam en datum moeten als betrouwbaar overkomen (naam verzender, eventueel aangevuld met electronisch handteken.
- Een mail met electronisch handteken heeft evenveel waarde als een gehandtekend document.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 04 mei 2013 18:41

Is ze de kinderen daar ooit komen ophalen?
U kan dat bewijzen met alle middelen van recht.

Of in de akte zou de wijze van kennisgeving moeten staan en dan dient u het zo te doen zoals opgegeven in het vonnis.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”