Sinds een 6 tal maanden ben ik verzeild geraakt in een echtscheiding waarbij mijn ex-partner geen enkele vorm van bemiddeling wenst, en enkel het financiële wilt uitbuiten en hiervoor zelfs de kinderen (1 en 3jaar) "gebruikt"..., leugens verkondigd, en nog zo veel meer... Echt een schrijnende situatie waarvoor haar advocaat wellicht verantwoordelijk is (en die van mij waarschijnlijk ook)
Nadat zij een advocaat onder de arm nam, was ik bijgevolg ook min of meer genoodzaakt dit te doen, daar ik niet op de hoogte was van het hele reilen en zeilen in het juridische wereldje. Nu heb ik zomaar een advocaat genomen (waarvan de naam hier niet mag vermeld worden) zonder echt te weten of deze vakbekwaam was en bijgevolg mijn belangen voldoende kon verdedigen.... en hieraan wil ik nu dus iets veranderen. Het hele zaakje heeft me ondertussen al een kleine 5000euro gekost... wat blijkbaar heel veel is als ik andere mensen hun verhaal hoor.
Hierbij nu 2 vragen:
1/ Is het niet te omslachtig om na 6 maand alsnog van advocaat te veranderen, daar ik niet tevreden ben over zijn bekomen resultaten (nog niets bereikt terwijl ik echt wel water bij de wijn wil doen en alsnog wil "bemiddelen" ifv van het belang van de kinderen)
2/ Weet iemand een goede advocaat/te in regio Eeklo/Gent
Gelieve het antwoord op de 2de vraag wel in een persoonlijk bericht te sturen aangezien er geen namen op het forum mogen vermeld worden...
Bedankt alvast