hallo,
sinds een week of 3 heeft men ex me verlaten en ze terug bij haar moeder gaan wonen maar haar wettelijk adres
staat nog altijd bij mij. Wij hebben 3 jaar geleden een appartement gekocht. elk evenveel inbreng gedaan. Nu ben ik
aan het kijken of ik haar kan uitkopen en het appartment zelf houden. Zij wil daar mee akkoord gaan. Maar na wat ik
al heb gehoord vrees ik da ze niet zal tevreden zijn met het bedrag waar ze al dan niet recht op heeft.
we hebben 150.000 geleend der staat nog een 133.000 open, dus voor zover ik weet moet ik het openstaand bedrag
min de waarde van het appartement doen, ik hou het voorlopig op het bedrag dat we geleend hebben, dus dan kom ik
tot 17.000, maar we moeten ook nog een 6750 euro aan mijn moeder terug betalen en mijn ex moet mijn ook nog een
800euro betalen. dus als ik dan zo verder reken : 17.000 - 6750 = 10250 : 2 = 5125 - 800 = 4325.
dus dat zou voor zover ik weet het bedrag zijn dat ik moet betalen aan haar. Kan zij eventueel meer eisen als ze het echt
hard wil spelen. ze zegt wel dat ze alles fair wil doen, maar ja weet nooit natuurlijk.
wij zijn wel niet getrouwd of wettelijk samenwonden. dus geen contract ofzo. enkel onze lening staat op beide namen