aan rodeo ridder , op uw vraag hoe ik zou reageren als ik zo een brief zou krijgen , SORRY hoor maar da intresseert mij nu niet hoe zij haar voelt het enige wat mij nu van belang is is dat hare kleine niet dood blijft op de weg omdat zij hun verstand niet kunnen gebruiken
omwille van psychische problemen van de mama
Welke psychische problemen en wat is de ernst van die problemen?
Iedereen ervaart in zijn leven geregeld psychische klachten en problemen en moet, op straffe van ziek worden, antwoorden vinden die hem dan rust verschaffen.
Een antwoord op je vraag: Nee als je met die beelden enkel naar de jeugdrechter stapt en politie links laat liggen vermoed ik dat je mogelijks niet rustiger van dat vonnis zal worden. Wel zou het vb. kunnen dat Uw vriend de kleine kan gaan halen en brengen zodat U wat rustiger kan worden, maar ik ben madame soleil niet.
advies: stap eerst eens met die beelden (en dat verhaal) naar de politie. Als politie de zaak even ernstig neemt dan U hoeft U of de papa zelfs niets te doen omdat het OM de zaak naar zich toe zal trekken en initiatief zal nemen om met de beelden naar de jeugdrechter te stappen om verdere maatregelen te nemen.
Als een privédetectieve mij in het geheim heel de week of langer volgt met een videocamera zullen er allicht bezwarende beelden gemaakt kunnen worden.
Verder eet ik teveel frieten met mayonaise en drink teveel cola en ja ik weet het... het is ongezond.
RR