DAVO ( wat help het? )
Geplaatst: 06 jul 2011 22:16
Ik ben alleenstaande vader met het hoederecht over mijn dochter, dus mijn ex moet hier alimentatie voor betalen. Nu weigert ze al meer dan een jaar om dit te doen. Na een maand of zes was ik het beu en heb ik het kantoor DAVO ingeschakeld. Alle papieren heb ik binnen gedaan eind vorig jaar, en in het kantoor in Dendermonde zijn ze er onmiddellijk opgesprongen en hebben ze alles voor mij in orde gebracht.
Dus begin februari zijn de papieren van Dendermonde naar Antwerpen gegaan, waar mijn ex momenteel woont.
Na vier maand had ik nog geen nieuws en heb ik gebeld en kreeg iemand aan de lijn die "zeer" ongeinteresseerd was en die zei dat ze haar (mijn ex) de papieren nog moesten toesturen. Ik zei van mijn kant, dat dit toch nergens op sloeg, dat ze de documenten van Dendermonde al vier maand in hun bezit hadden en dat ik al meer dan een jaar zonder enige vorm van alimentatie zat. Hierop kreeg ik enkel antwoord ja, nee, ja, nee, dat ze onderbemand waren en dat ik anders maar een advocaat moest raadplegen. Vorige week heb ik terug gemaild of er al nieuws was, nog steeds geen antwoord. Het is een beetje triest om te zien dat een instelling die je zou moeten helpen en waar je je vertrouwen aan geeft, zich nog niet de moeite doet om je ene vraag op een half jaar te beantwoorden. Ik ben echt geen moeilijke klant, maar vind nu toch dat ik na meer dan een jaar dit mag melden. Triestig België!!
Dus begin februari zijn de papieren van Dendermonde naar Antwerpen gegaan, waar mijn ex momenteel woont.
Na vier maand had ik nog geen nieuws en heb ik gebeld en kreeg iemand aan de lijn die "zeer" ongeinteresseerd was en die zei dat ze haar (mijn ex) de papieren nog moesten toesturen. Ik zei van mijn kant, dat dit toch nergens op sloeg, dat ze de documenten van Dendermonde al vier maand in hun bezit hadden en dat ik al meer dan een jaar zonder enige vorm van alimentatie zat. Hierop kreeg ik enkel antwoord ja, nee, ja, nee, dat ze onderbemand waren en dat ik anders maar een advocaat moest raadplegen. Vorige week heb ik terug gemaild of er al nieuws was, nog steeds geen antwoord. Het is een beetje triest om te zien dat een instelling die je zou moeten helpen en waar je je vertrouwen aan geeft, zich nog niet de moeite doet om je ene vraag op een half jaar te beantwoorden. Ik ben echt geen moeilijke klant, maar vind nu toch dat ik na meer dan een jaar dit mag melden. Triestig België!!