medische kosten na echtscheiding

de wit rudi
Topic Starter

medische kosten na echtscheiding

#1 , 30 aug 2010 10:50

wie kan mij helpen.Mijn zoon gaat regelmatig naar een bedrijfspsychologe(na haar uren) en nu vraag ik mij af of ik als vader deze consultaties moet betalen want de betalingen gebeuren zonder betalingsbewijs.Naar ik vernomen heb geven psychiaters een medisch getuigschrift en kan je daarmee naar je mutualiteit stappen maar geen psychologen.
bedankt voor de info.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 30 aug 2010 13:49

Als zoon minderjarig is ... zijn alle kosten voor de ouders en idd psychologen zijn geen dokters dus is de 'ziekenkas'regeling niet van toepassing

eylis

#3 , 30 aug 2010 15:45

...betalingen gebeuren zonder betalingsbewijs?? hoe wordt dan bewezen dat je zoon daar ook daadwerkelijk was?
Vraag eerst maar een betalingsbewijsje (in het kader van co-ouderschap) :mrgreen: . Ze kan dat zelfs nà datum opmaken (zie haar agenda) En als ze niet wil, is dat hééél bedenkelijk van haar kant. Bedrijfspsychologe na haar uren... :?
lees: pure winst na de uren?

Enne de mama mag ook eens overleg plegen met jou voordat deze sessies gebeuren. Waarom, hoe dikwijls, hoe lang dat gaat duren.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”