met alle respect: dit zijn uitspraken van een zéér onvolwassen persoon! Als jij hier nog steeds van onder de indruk bent,....zijn jullie even oud!Hij speelt met de psychische gezondheid van mijn kinderen,enkel en alleen om mij te treffen.
Dat heeft hij 7 jaar geleden gezegd.....als je van mij weggaat,pak ik allebei je kinderen af.
Dit heb ik met mijn zoon ook meegemaakt. Hij(m'n zoon) zei op 13 jarige leeftijd dat hij liever bij z'n vader zou wonen. Ik heb dat gerespecteerd en proberen te begrijpen omdat je er juridisch gezien niks kan tegen doen.
Hendrik ik vind dat je wel erg hard bent voor dufour. Als haar ex-man er 7 jaar geleden mee gedreigd heeft dat hij haar beide kinderen zou afnemen heeft hij het toch maar goed voor mekaar gekregen.
Ook al weet je dat je ex-man de kinderen niet goed behandeld (wat bij mij het geval was) ben je verplicht om ze met hem mee te geven of je kan nog in de cel belanden.
Mijn ex heeft na 18 jaar nog steeds wraakgevoelens tov mij, kan het nog altijd niet verkroppen dat ik bij hem weggegaan ben, ook al heeft hij al tien jaar een relatie.
Dank je wel christel_sammy. Bij mij net hetzelfde. Hij is ondertussen getrouwd met een import bruid uit de Filipijnen en toch laat hij me niet gerust.
Dufour misschien kan je bij de jeugdrechter een verzoek indienen om dringende maatregelen te treffen ivm de verblijfplaats van je dochter, want ik weet uit ervaring dat een kind van 13 heel beïnvloedbaar is en ook omkoopbaar.
Dit heb ik ondertussen gedaan dmv een aangetekende brief ( zaterdag al ),doch mijn dochter is daar en ik zal ze waarschijnlijk nooit meer te horen krijgen. Zo erg het dat hij die kinderen manipuleert. Ook al beslist de rechter dat ze terug naar huis moet komen,hi ( m'n ex) zal er wel voor zorgen dat dat kind zegt dat ze liever bij haar vader is.
christel_sammy
daar moet je toch je kind voor behoeden!?door ziekelijk gedrag van de ex-partner
en welke juridische stappen heb je hiervoor dan wél ondernomen om tot dit besluit te komen?omdat je er juridisch gezien niks kan tegen doen
beste met haar kinderen voor heeft
Aan allen die reageerden.
Bij het geval met mijn zoon,zo'n 7 jaar geleden stonden er zwart op wit regelingen die de rechter had bevolen.
Doch deze regelingen zijn nooit ten uitvoer gebracht omdat,ik zeg het nog eens.......het kind zelf niet wou bij mij komen,al dan niet zijn eigen beslissing,maar hij kwam doodgewoon niet.
De volgende zitting werd dat voorgelegd aan de jeugdrechter,doch die reageerde er doodgewoon niet op.
Het enige wat ze steeds zei was........we zien elkaar terug binnen 3 maand en we zien dan wel.
Dat was alles.....3 jaar heeft diene show geduurd en is pas gestopt toen ik tegen de rechter zei de ze me met rust moesten laten. Ge hebt gelijk mevrouw zei die rechter toen.
Nu zijn we el één keer moeten verschijnen en weeral hetzelfde
liedje......tot binnen 3 maand.
Zij (die rechters) hebben gèèn gevoelens!
Zij doen hun werk, en liefst zo lang mogelijk laten aanslepen om er zoveel mogelijk aan te verdienen.
Neem zelf beslissingen en laat je niet doen .
Zorg ook goed voor jezelf en laat je kinderen weten hoe het in mekaar zit , laat hen weten dat ge met die toestand niet gelukkig bent...
Het probleem is dat die rechter niet luistert naar mijn argumenten en zelfs van geen advocaat.