Ik zit met een vraagje.
Ex partner ( opgenomen in Psychiaterie sinds januari, scheiding ingezet in maart.
Ex volgt nu dagtherapie en slaapt dus niet meer in het ziekenhuis nu.
Is ingetrokken bij zijn nieuwe vriendin.
We hebben een eerste zitting gehad, en daar is nog geen regeling voor de kindjes genomen ( baby 7 maanden en kleurer 5j)
4 september hebben we nieuwe zitting.
Nu wil ex dat de kinderen naar daar gaan op weekend, zijn adres staat er niet ( nog steeds bij mij) en mag er ook zijn domicilie niet zetten. Gevolg, alle post, deurwaarders komen nog hier toe.
Hij staat op de wachtlijst van een sociale woning.
Nu is hij er van overtuigd dat hij in september een weekend regeling zal krijgen en de kinderen mag meenemen op weekend naar nieuwe vriendin.
Dat hij iemand anders al heeft, geen probleem we zijn uit elkaar.
Maar mijn dochter van 5 denkt nog steeds dat papa opgenomen is, weet zelfs nog niet dat papa al iemand heeft. Ik hou haar zoveel mogelijk weg van de ‘ situatie ‘ want het is al verwarrend voor mij, laat staan zo’n kleintje nog.
Mijn vraag.. als kinderen op weekend zullen moeten. Moet dit op de plaats waar papa gedomicilieerd is, of mag hij zomaar hun meenemen naar gelijk waar, zonder dat ik weet waar ze zijn, bij wie ze zijn? Mijn kleinste is 7 maandjes nog maar .
Klein weetje.. papa opgenomen wegens drugs, in behandeling voor woede-uitbarstingen, zware vorm van adhd.
Gr sylvie