Ik heb onlangs mijn dochter ingeschreven op een zeer goed aangeschreven school .
Toen ze 2 dagen later bij de papa kwam werd ze weer volledig gemanipuleerd en door leugens omgepraat om toch de andere school te kiezen, ver weg van mij ,waar ze het meest woont (8dagen bij mij en 6 bij hem )
Daar is een ander aanmeldsysteem , en kon ze ook een plek krijgen .
Ik heb die andere school nu laten weten dat ik hier niet mee akkoord ga maar toch blijft hij naar daar sturen en mailen dat ze mag ingeschreven worden ,en die school stuurt dat het in orde is en wanneer ik wil langskomen.
Ik wil dit absoluut niet en ben bang dat ze het toch willen doen achter mijn rug , kan dit of kan het tijdens het volgend schooljaar nog dat ze dat proberen , of moet ik het echt aanklagen om zeker te zijn tot 1 september om gerust te zijn tijdens volgend schooljaar ?
De papa was tijdens mijn inschrijving in de eerste school akkoord maar nu is het helemaal omgedraaid met heel veel stress als gevolg .
De school van mijn eerste inschrijving heeft me verzekerd dat de inschrijving volledig is en dat het zeker in orde is maar ik ben toch ongerust .
Kan u mij advies geven aub?