Ik zoek dringend hulp!! Ik ben sinds september vorig jaar in een echtscheidingsprocedure verwikkeld. Nu zijn alleen de vorlopige voorzieningen nog maar behandeld. De vrederechter heeft kennelijk vanaf het begin een soort persoonlijk probleem met mij. Alle modder waar mijn ex mee gooit, wordt door de vrederechter willig geslikt. Ondertussen is er gelukkig co-ouderschap uitgesproken voor mijn zoontje van 6, maar ik moet ook nog allementatie betalen (€ 150,00 per maand) voor de twee weken dat hij bij mijn ex is. En tevens heeft mijn ex het volledige kindergeld. Mijn ex lijdt aan Borderline, dit heeft ze zelf in haar bewijsstukken aangevoerd en aan het eind van het liedje lijd ik aan sociopatische eigenschappen en zou ik een gevaar voor mij eigen kind zijn. Ik heb al in 2005 contact opgenomen met politie en het comite byzondere jeugdzorg, die de situatie tussen mijn ex en mij heel goed kennen. Ik ben ondertussen door de hele situatie zwaar depressief geraakt, werk verloren en heb nu een leefloon.
Is het mogelijk om een andere vrederechter te vragen de zaak te behandelen? Ik moet morgen terug en ben zeker dat ik 'afgeschoten' word omdat ik mijn allementatie niet kan betalen.
Kan emand mij zsm helpen aub?????