Jeugdrechtbank....echt lachen?

roderidder
Contacteer: Website

Re: Jeugdrechtbank....echt lachen?

#61 , 13 okt 2011 14:06

ovan,
Hier een video die de kern raakt van je probleem:
http://www.f4j.be/video/061110_Kinderps ... eling1.wmv" onclick="window.open(this.href);return false;

Wie weet sprak Kinderpsychiater Dr. Jan De Corte daar Uw rechter toe want was daar toen ook en zag bekende gezichten.

Verder ben ik deze week naar de Raad van State geweest. Dit verslag is zeer waardevol voor mij en heeft hoge prioriteit, maar geraak niet door mijn werk heen op dit moment.

Raad van State?
http://vaderkenniscentrum.blogspot.com/2011/10/650.html" onclick="window.open(this.href);return false;

verder kreeg ik een mail vanuit het vaderkenniscentrum (Nederland dus)
Ter info hieronder het internet verslag van de voor gisteren aangekondigde wrakingszitting van 1 Nederlandse vader tegen de Zutphense wrakingskamer van de hand van journalist Anne Boer in de Stentor. Vandaag verschijnt een papieren versie in de Stentorkrant.

Radeloze vader wraakt zes rechters
Bron: Stentor - hermesinbox - Inbox - Auteur: door Anne Boer | woensdag 12 oktober 2011 | 19:49

ZUTPHEN/APELDOORN - Zes keer in enkele maanden tijd heeft een 45-jarige 'radeloze vader' uit Apeldoorn rechters gewraakt.

Daarmee beticht hij deze rechters van partijdigheid en vraagt hij om vervanging. Gistermiddag gebeurde dat opnieuw in Zutphen.

De man wraakte toen zelfs de wrakingskamer, die de wraking van een andere wrakingskamer behandelde. Omdat Zutphense rechters over hun collega's zouden moeten oordelen.

Achter dit curieuze feit gaat een persoonlijk drama schuil: de nasleep van een echtscheiding en beslissingen van rechters om - op advies van jeugdzorg en kinderbescherming - zijn twee zonen grotendeels bij hem weg te houden.

De vader - zelf oud-werknemer van justitie, waar hij als kwaliteitsbewaker actief was - beticht de rechters van partijdigheid waardoor hij geen kans krijgt. Ze zouden klakkeloos adviezen van jeugdzorg en kinderbescherming overnemen. Volgens hem staan die adviezen vol leugens en bedrog. Dat zou bijna standaard zijn in dit soort zaken. "Daarom komen vaders soms ook tot dwaze daden", hield hij de rechters voor.

Hij vreest dat hij de strijd om zijn kinderen als verloren kan beschouwen, maar zegt er met zijn kruistocht voor te willen zorgen dat de rechtspraak verandert en alle vaders en moeders die in hetzelfde schuitje zitten het beter krijgen. "In het belang van de kinderen die het echte slachtoffer zijn. En in het belang van de rechtspraak. Ik sta hier voor allen die het vertrouwen in de rechtspleging hebben verloren."

De man vroeg en kreeg daarvoor zelfs een moment stilte, waarbij hij zelf keek naar de ingelijste foto's van zijn zoontjes die hij voor zich op tafel had uitgestald.

Gistermiddag stond de man vooral tegenover de oud-president van de rechtbank in Zutphen, mr. G. Vrieze, die bijna veertig jaar in de rechterlijke wereld werkt. Deze rechter hield de vader onder meer voor dat het aan de partijen tijdens een zitting is om de rechter op het spoor van de waarheid te zetten. De vader betoogde dat hier juist de grootste pijn zit omdat hij eenzaam staat tegenover een blok van Jeugdzorg en Raad voor de Kinderbescherming die alles makkelijk kwijt kunnen. "En omdat ik geen advocaat had die mijn belangen wil verdedigen, lukt het dus niet om mijn bevindingen goed in het dossier te krijgen. "

De wrakingskamer wees haar eigen wraking na een schorsing van vijftien minuten af omdat er anders nooit een einde aan de procedure zou komen.

Uitspraak over twee weken.

RR
Laatst gewijzigd door roderidder op 03 nov 2011 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roderidder
Contacteer: Website

#62 , 18 okt 2011 17:00

Zie hier een voorbeeld over de werking van een Amber allert... in deze concrete case kan je niet stellen dat politie met de rechter die zich uitspreekt over ouderlijke macht heeft gelachen...

Baby Serena is veilig aangetroffen dankzij AMBER Alert
AMBER Alert – Nieuws - Almere - 16-10-2011
http://www.amberalertnederland.nl/News. ... 31&lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;

De uit Almere vermistte Serena (6mnd oud) is veilig aangetroffen. Het AMBER Alert voor haar is dan ook ingetrokken. AMBER Alert Nederland bedankt iedereen voor het meezoeken naar Serena.

Update 17 oktober 2011

PERSBERICHT Politie Flevoland

AmberAlert ingezet na vermissing van zes maanden oude baby
Vader en dochter binnen drie uur herkend

Almere, 17-10-2011 . Zondagmiddag werden na het inzetten van AmberAlert, binnen drie uur, een 23-jarige man uit Almere en zijn zes maanden oude baby in een trein richting Rotterdam door NS personeel herkend. Gealarmeerde agenten van de spoorwegpolitie ontfermden zich over vader en kind. De vader is overgedragen aan de recherche van District Zuid van politie Flevoland. Baby Serena werd in goede gezondheid met haar moeder herenigd.

De recherche van District Zuid startte zaterdagavond een onderzoek nadat de vader de zes maanden oude Serena op zaterdagmiddag niet had teruggebracht bij haar moeder in Almere. Vader en moeder zijn uit elkaar maar hadden voor zaterdag afspraken gemaakt over de verzorging en de omgang van hun dochtertje. Toen er door de familie geen enkel contact kon worden gelegd met de vader alarmeerden de familie de recherche. Omdat Serena's vader bij de laatste contacten op zaterdagmiddag met familie en vrienden signalen afgaf dat het mogelijk niet goed ging met hem, werden alle mogelijkheden in de opsporing ingezet.

Toen op zondagochtend nog geen zicht was op een mogelijke verblijfplaats van vader en dochter, werd overlegd met een officier van justitie. In het belang van het welzijn van baby Serena werd besloten AmberAlert in te zetten. Rond 15 uur werd het AmberAlert landelijk verzonden. Naast het AmberAlert zette politie Flevoland via twee Twitteraccounts eveneens het opsporingsbericht uit. Binnen een uur stroomden tientallen tips binnen. Meerdere tips die binnenkwam bevatte concrete en goed bruikbare informatie die het rechercheteam direct op de route van de vader zette. Het onderzoeksteam ontdekte op basis van binnenstromende informatie dat de vader met zijn dochtertje de nacht in een hotel in de provincie Flevoland had doorgebracht. Aansluitend kwam er informatie binnen dat de vader met zijn dochtertje was gezien op een NS station en dat hij in een hotel was gesignaleerd in de provincie Utrecht.

Rond 17.45 uur herkenden NS personeel, naar aanleiding van het AmberAlert, vader en dochter in een trein richting Rotterdam. Gealarmeerde agenten van de spoorwegpolitie namen vader en dochter in goede gezondheid mee naar een politiebureau. Het onderzoek richt zich vandaag op wat er is gebeurd en waarom de vader zonder zijn ex-partner in kennis te stellen onderweg was naar Rotterdam. De man wordt verdacht van het onttrekken van een kind aan de ouderlijke macht. Serena is door een arts onderzocht en is in goede gezondheid.

RR

ovan
Topic Starter

#63 , 05 nov 2011 13:19

Nog even een bemerking over de situatie en "de story":

Bij justitie verwijt men dat de VECHTSCHEIDING de oorzaak is van de "problemen" bij de kinderen? (echt lachen)

1. In vele gevallen is het geen vechtscheiding, maar een vraag voor GELIJKE ZORG over de kinderen van 1 van de partijen en er over te waken dat er VREDE EN COMMUNICATIE is tssen de ouders... en dan maakt justitie er een GEVECHT van door de BELANGEN van het KIND te negeren....en juist de kans te geven aan de ouder met slecht intenties om het kind te VERKNOEIEN.

2. Ze (Justitie) zitten zelf in een strijd en geven het slechte voorbeeld. zowel aan de ouders als aan de kinderen door signalen te geven van ONGELIJKHEID en STRIJD.

voorbeeld? hier komt het nog is, ik probeer het op een "luchtige manier" weer te geven, dat leest gemakkelijker. maar de kern van de zaak staat er in!

Wat voorafging: Papa ziet dochter elke week in een quasi-gelijk verdeelde afspraak! Moeder start na 8 jaar ineens een rechtszaak, zogezegd voor een OFFICIËLE regeling:
dochterlief mag niet meer komen van mama en we zien het kind 3 maanden lang niet!

Eerst: Jeugdrechtbank vonnist voorlopige maatregel: "Om de 14 dagen mogen jullie uw dochter, stiefdochter, en zus nog zien voor 2 daagskes (van zat. 10h tot zo 18h) " :?

Onderzoek van Deskundige besluit: " Uitbreiding terug naar WEEK/WEEK is zeker noodzakelijk. Kind is overloyaal naar moeder, het kind is bang van moeder om het fijn te vinden bij papa, stiefmama en zus. Ook de visie van papa en zijn gezin over OPVOEDING, SCHOOL en GEZONDHEID is ook onze visie :!:

Dan: Jeugdrechtbank: "om de 14 dagen hebben we gezegd!" :roll:

Moeder: " een vonnis naleven? Waarom zou ik? Ge ziet uw dochter ni meer, want "ze WIL NI meer komen".

Dag1: Mijnheer de polies? ... ik zie mijn dochter niet! ah, gewoon klacht neerleggen!
Dag2: Mijnheer de polies? ....ah, gewoon klacht neerleggen!
Dag3: ...
Dag...: ...
Dag: 120: Mijnheer de procureur? ... Hoe gij weet van niks! Ah geduld hebben!
Dag: 120: Mijnheer de polies? ...ja, ik weet het: klacht neerleggen
Dag:.140: Mijnheer de procureur? ... ja ik weet het : geduld
Dag: ... : Mijnheer de polies? ... klacht...
Dag: 180: Mevr de Jeugrechter? ... ik zie mijn dochter niet volgens uw papierke, kunt ge maatregelen nemen?
Dag: 200: Mevr de Jeugdrechter? ...ah geen aanwijzingen voor maatregelen? Wat moet er nog meer gebeuren, dan mijn dochter niet zien?
Dag:... : Mijnheer de polies? ....klacht
Dag: 220: Mijnheer de procureur? ... hoe klachten geseponeerd?
Dag: 225: Mijnheer de polies? ... ja klacht ...en dan?
Dag:...: Mijnheer de Hoge Raad van Justitie? ah dat is allemaal normaal!
Dag: 300: Mijnheer de polies? Mijnheer de Procureur? Mevrouw de Jeugdrechter? Mijnheer De Hoge Raad? .... Hallo! ???
Dag: ... Hallo?
Dag: ....
Dag: 360: KUS MIJN KL... :x .... dag mijnheer de polies, weet ge wat ik NU ga doen?....
Dag: 360: dag mijnheer de onderzoeksrechter... ik heb u veel te vertellen! alvast bedankt voor te luisteren...
Dag: 420: ... ah, dag mijnheer de procureur, blij u te horen.....ja..erg hé! Moeder dagvaarden? Allée gij...voor wat :?
Dag: 440: ... :!: .dag mijn lieve dochter! Wat is er allemaal gebeurd?....
...

Eerst: Correctionele Rechtbank vonnist vrij vertaald: "Moeder krijgt effectieve gevangenisstraf want haar daden, psychologische kindermishandeling, en haar persoonlijkheid zijn niet goed voor het kind en hebben geleid tot de oudervervreemding! Steek ze zeker in den bak zodat de vader op z'n minst de zorg eindelijk kan opnemen over het kind!" :shock:

Daarna: Jeugdrechtbank in Hoger Beroep, krijgt bovenstaande vonnis in handen en vonnist vrij vertaald " We gaan het kind toch bij de moeder laten, maar weet ge.. om de 14 dagen moogt ge ze nog zien voor 30 uren" .... :roll:

2 jaar later:
Mevrouw de jeugdrechter.... het is mis aan't lopen met mijn dochter...problemen met gezondheid, school, opvoeding, omgang,....
Moeder laat me geen ander keuze en ik ben verplicht om bij u te vragen om voor mijn dochter te kunnen zorgen.

Eerst: Jeugdrechtbank in Eerste aanleg vonnist vrij vertaald:" Zeg manneke, zijt ge weer daar? Het gaat nog altijd slecht met uw dochter. Er is dus niks veranderd, (geen gewijzigde omstandigheden) dus uw vraag voor de zorg van uw dochter op te nemen wordt afgewezen! :roll:

Dan: 2 WEKEN (ja TWEE WEKEN) later:
Correctionele Jeugdrechtbank vonnist: "PROBLEMATISCHE OPVOEDINGSSITUATIE!!" :shock:

6 maand later:

Eerst: Burgerlijke Jeugdrechtbank (Hoger Beroep) vonnist: "Maar Manneke, dringende maatregelen? Waarom zouden we?" :roll:

Dan: Correctionele Jeugdrechtbank: "Kind moet dringend uit haar omgeving genomen worden en met voorrang opgenomen worden in een OBC (observatie en behandelingscentrum). ! :shock:

to be continued .....

JRB...echt lachen!
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it." Albert Einstein

Reclame

Moraelin

#64 , 07 nov 2011 10:47

Ik heb het volledige verhaal niet gevolgt maar wat je hierboven schetst is jammer genoeg nog vaak voorkomend. Wat ik niet versta is dat het idd de rechtbanken en justitie zelf zijn
die toelaten dat het tot een vechtscheiding komt. Als me termijnen stelt van weken ipv maanden en jaren dan komt het gewoon niet tot zo'n vechtscheiding. Maar wat doet men nu ?
Eerst inleidende zitting met eerste conclusie en dan laat men beide partijen maanden aan een stuk in hun sop koken en elkaar belagen met conclusies met als gevolg dat na deze periode
er meestal geen enkele manier tot objectieve communicatie is. Als de rechtbanken nu eens snelrecht zouden toepassen in scheidingszaken dan zou dit HEEL wat miserie oplossen. Enfin, mijn
2 cent.

lucgescheiden

#65 , 07 nov 2011 17:25

Veel heeft inderdaad te maken met de termijnen.
Al blijkt uit dit echtscheidingsforum duidelijk dat ondanks de lange termijnen, er vonnissen worden geveld, die
ofwel door hun éénzijdig karakter,
ofwel door een gebrek aan empathie en/of objectief onderzoek,
ofwel door het ontbreken van informatie over feiten en/of gelden,
uitblinken in onrechtvaardigheid.

De oorzaak is dus eerder te leggen bij het ontbreken van een duidelijke regelgeving.

Wanneer men vaststelde dat u door het rood reed, dan kan men u binnen het uur veroordelen tot de bijbehorende boete.
Ook hier zou men kunnen uitwijden over de reden waarom u dit deed, over de kwaliteit van uw wagen, de hoedanigheid van uw rijden, of u al dan niet rechtsbijstand heeft, of mss zelfs over de weersgesteldheid.

Met ondermeer, de mogelijkheid om kinderen in het echtscheidingsproces te betrekken, maakt de wetgever het hopeloos complex,
om een rechtbank, binnen het uur te laten beslissen.
Net dit laat rechters toe om een zaak enkele jaren te laten escaleren, om dan eens "origineel" uit te pakken...

Zeer spijtige zaak wanneer de kinderen daar al die tijd de dupe van moeten zijn,
eens zo erg wanneer u als ouder dient in te boeten op uw ouderschap!

U wordt daarmede gestraft ondanks een schuldloze echtscheidingsprocedure, en
daarmee voor iets dat dikwijls geen enkel uitstaans heeft met de grond van de echtscheidingszaak.
Deze zit namelijk tussen, en dus bij, de ouders.
Laatst gewijzigd door lucgescheiden op 16 nov 2011 03:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Handige documenten voor Personenrecht

ovan
Topic Starter

#66 , 10 nov 2011 16:40

... Als me termijnen stelt van weken ipv maanden en jaren dan komt het gewoon niet tot zo'n vechtscheiding. Maar wat doet men nu

Het is niet van kunnen maar gewoon niet willen... kijk naar de termijnen op een handelsrechtbank ivm bvb vennootschappen in nood, WCO en dergelijke.... maar daar draait het om geld!!! een gezin of kind in nood is voor justitie NIKS waard... in tegendeel, hoe langer het daar duurt hoe beter, hoe meer hoe beter ...en dat allemaal met dezelfde personeelsbezetting.
" zaak376...NEXT...zaak480...NEXT.... zaak 510...NEXT..." kassa, kassa! OMZET 100% KWALITEIT "NULKOMMANUL"

Jeugdrechtbank ... echt lachen!
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it." Albert Einstein

ovan
Topic Starter

#67 , 10 nov 2011 18:08

gisteren werd de beschikking (intakegesprek) van de Corr. Jeugdrechtbank besproken in het OBC... mijn dochter wordt bij de moeder weggehaald en tijdelijk in een observatiecentrum geplaatst... het doet pijn om te zien hoe uw eigen kind op die belissing reageert.

Op het intakegesprek waren 8 mensen aanwezig.
Ik ben er kapot van te zien hoe erg zij het had als ze haar zeiden dat ze maandag “binnen” moet.
Zij is slachtoffer en kind van de rekening. Het doet echt pijn.
Daarom is oudervervreemding , PAS of what so ever, zo erg …. Zij heeft geleerd (1,5 jaar van ons weg) dat wat bij haar moeder gebeurt GOED is, de JRB heeft ook die signalen gegeven aan haar (de moeder krijgt 6 maand voorwaardelijk gevangenisstraf, maar toch moet ze bij haar blijven!!!) . Zij ziet zelf niet dat het fout loopt… en NU moet ze ineens weggenomen worden naar een ander onbekende omgeving omdat het NIET GOED is…
Wie speelt met haar?
Het antwoord op die vraag gaf de OBC verantwoordelijke: “daarom wordt ze ook maandag opgenomen mijnheer en gaan we kijken hoe we binnen die verplichting van de POS rechter zo ver mogelijk van de juridische strijd of vechtscheiding kunnen blijven”

Ik zei: “VECHTSCHEIDING is dit niet.. 8 jaar lang is alles goed verlopen, maar de moeder begint plots een juridische procedure met de verkeerde intenties. Het gaat over de zorg van mijn dochter! Ik heb altijd aan de rechtbank gevraagd om de verantwoordelijkheid te krijgen over de zorg en omgangsrecht om naast de eigen zorg voor haar op z’n minst de mogelijkheid te hebben om de moeder te helpen in haar tekortkomingen op vlak van zorg en opvoeding. Ondanks ALLE signalen die sinds 2005 tem vandaag nog steeds dezelfde zijn, heeft de JRB dat keer op keer naast zich neergelegd en die kans voor het kind ontnomen. Ziehier vandaag het resultaat! “

Hoe dit afloopt weet ik niet, maar 1 ding is duidelijk… Zij is meer slachtoffer van het falen van Justitie… dan wat de moeder haar kon aandoen.

De meest zinvolle woorden van het 3 uur durende gesprek kwam van mijn docher zelf:
“Wat weten die stomme Jeugdrechters nu over mij aan de hand van één gesprek met hun en twee bezoeken van de sociale dienst, waar ik niks kon zeggen?”
en “ proberen jullie nu samen maar een oplossing te vinden dat ik niet binnen moet” , ze wees naar haar moeder en keek naar mij en storte in tranen. De eerste keer in 7 jaar dat zij en ik zonder iets te zeggen mekaar begrepen.

Lieve dochter, ik zie je graag en zal er alles aan doen om je te beschermen. Ik sta altijd voor je klaar wanneer je me nodig hebt. Dit pijnlijk moment moet misschien toch gebeuren om betere tijden tegemoet te gaan. Betere tijden voor jou in de eerste plaats!

Tattie

#68 , 12 nov 2011 20:27

Ik wens jou en je dochter heel veel sterkte toe ovan...mss moet ze dit eerst ondergaan om dan bij jou te kunnen komen...ik duim met je mee... Hier is het einde ook hopelijk in zicht.. De sociale dienst kregen we over de vloer, volgende week mogen we bij hen gaan om hun conclusie te horen... Meer communicatie bleef ze maar op hameren, ja maar wat met de verwaarlozing? Wat met het feit dat ze haar moeder zelden ziet? Wat met het feit dat ze haar huistaken niet doet... Zucht... Ik hoop dat ze daar de juste beslissing nemen... Komt de dochter dit weekend toe , zal ze daar wel verteld hebben dat de sociale geweest is, weten we vandaag opeens van de dochter dat lief nr zoveel komen inwonen is daar... Dus de papa zal maandag nog een foontje doen naar de sociale, heel toevallig allemaal toch e... Volgende vrijdg nr de sociale voor hun verdikt ( en dan weet je het wel al e) en dan de 7/12 terug nr de rechtbank voor laat ons hopen nameer dan een jaar procederen de laatste keer... En ondertussen blijft onze kleine meid afzien :'(

RM

#69 , 15 nov 2011 22:23

Mijn procedure van de jeugdrechtbank is geseponeerd !!
Men advo had dus een onderzoek laten starten om de situatie te doen veranderen.
Zie men situatie uitgelegd PAS/HAP blad 1.
Antwoord van de Jeugdrechtbank .. he vonnis wordt correct uitgevoerd en case dus closed !
Ik kan ten allen tijde contact op nemen met de Bijz. Jeugdrechtbank manman.Nog es opnieuw alles laten indienen, nog es die tijd verloren echt niet te geloven !!!
Echt ook ongelooflijk maar waar..
Laatst gewijzigd door RM op 26 nov 2011 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.

lucgescheiden

#70 , 16 nov 2011 03:38

RM u staaft mijn stelling.

Ook u liet zich verleiden tot een discussies over PAS en HAP, waar
u enkel dient op te komen voor het deel ouderschap dat u door de jeugdrechtbank, onwettelijk wordt ontstolen

ovan
Topic Starter

#71 , 17 nov 2011 01:39

....Antwoord van de Jeugdrechtbank .. he vonnis wordt correct uitgevoerd en case dus closed !....
zoals altijd: JEUGDrechtbank: rechtsregels TELLEN! Het BELANG van het KIND? wat is dat?
....Echt ook ongelooflijk maar waar..
ongelooflijk? ik geloof je..ik bevestig....ik stel ook vast....ook ik betreur.
En dat is zacht uitgedrukt...

ovan
Topic Starter

#72 , 17 nov 2011 02:28

Gisteren zitting hof van beroep…stipt begonnen..als eerste….en duurde 1h30 !!!!
1h15 zever en gedoe over dat men het dossier nog niet gezien had. Ontbrekende stukken, ze wisten nog niks…en dan …discussies over blijvende saisine in eerste aanleg, procedures, al dan niet pleiten, bevoegdheid…al dan niet, rechtsregels, wachten op advies van OBC…of niet….blablabla.
Op een zeker moment heb ik gevraagd of (we)ik het over mijn oudste dochter kon hebben en te zoeken naar oplossing voor haar situatie in plaats van te …en ik begon dus te vertellen “ik heb 2 dochters, één waar justitie zich mee moeit en een ander waar dat niet het geval is …en.. .. “mijnheer kan u even wachten? De verdediging is aan het woord” oh sorry ik dacht dat die gedaan had?..... dus….verder blablabla
….
Alsof dat nog niet genoeg was..
Het O.M…. de @#§#.., “waarom moet er iets veranderen aan de omgangsregeling? Beide ouders zijn verantwoordelijk voor de situatie!”
Hallo, ik zag mijn dochter niet gedurende 1,5 jaar, en dan amper 32 uren per 14 dagen, in die 14 dagen hoor of zie ik NIKS… moeder werd veroordeeld voor effectieve gevangenisstraf wegens oudervervreemding en psychologische mishandeling van mijn dochter, ik heb niks in te brengen in het ouderlijk gezag, de moeder doet volledig haar goesting …... die klucht duurt nu al 7 jaar en mijn dochter zit nu wel in een POS situatie….wat kon ik aan haar gezondheid, school, ontwikkeling , psychologische toestand doen? Ik probeer samen met mijn echtgenote het beste voor haar te doen zoals met mijn andere dochter….maar dat wordt geen kans gegeven. Begrijpen wie begrijpen kan… wou ik dus allemaal zeggen….maar

Na 15 min blablabla…”We gaan afsluiten. Zaak onder beraad” Verontwaardig vroeg ik: “mr de Voorzitter, mag ik nu nog iets zeggen? “ De voorzitter: “Mijnheer , wat kan u nog bijdragen? Ik heb alles om mijn arrest te vellen en ’t is ondertussen 15h30”
Zucht…
Voor de zoveelste keer mag en kan ik niet het woord krijgen voor een zaak die mijn eigen vlees en bloed aanbelangt.

De beide advocaten (ook die van de tegenpartij) begrepen er ook niks van…..

Ik ben echt benieuwd naar het Arrest…ik kan me al inbeelden…man man

JEUGDRECHTBANK: Een echte KLUCHT…en gene ZAK zitten zie in met mijn dochter die sinds maandag werd opgenomen ter observatie wegens POS.

oh ja ik weet al waarom .."Het belang van het kind!" moet ik nu ECHT LACHEN????

Lieve dochter, gelukkig heb je bovenstaande moment niet moeten meemaken....het is een voorbeeld hoe het niet moet. ik zie je graag. ik weet dat er een dag komt dat je dat gaat geloven.

ovan
Topic Starter

#73 , 18 nov 2011 07:55

Gisterenavond heeft er voor de EERSTE KEER in 6 jaar iemand (groepsverantwoordelijke) de taak van de moeder opgenomen en naar mij gebeld. Het ging over hoe en wat er de voorbij dagen met mijn dochter in het OBC zoal gebeurd is. Veel was er uiteraard nog niet te vertellen over een goeie drie dagen, maar zelfs dan was het REVOLUTIONAIR dat zoiets vanzelfsprekend, ook gedaan wordt. Terwijl ikzelf al 6 jaar tevergeefs zoiets vraag als zij bij de moeder was....Afspraak is nu, dat ik wekelijks zo'n telefoontje mag verwachten.

lucgescheiden

#74 , 18 nov 2011 14:23

Mijn inziens, zou het pas revolutionair wezen, wanneer de bilocatiewet zou worden nageleefd.
Uw dochter zou u dan elke week zelf kunnen vertellen, wat er de voorbije week zo al gebeurde.

Voor haar het plezier van de aandacht die zij krijgt, voor jou het inlossen van je recht als co-ouder.

ovan
Topic Starter

#75 , 19 nov 2011 00:06

Jij hebt het over MISSION IMPOSSIBLE :roll: :wink:
Maar wees gerust, ik ben op mijn hoede, want we zijn 5 dagen ver en er worden al afpraken niet nagekomen.
't spel is al begonnen. :roll:

Terug naar “Echtscheiding”