#44 , 21 apr 2010 18:05
Ik krijg momenteel maandelijks voor mijn dochter van 10 en mijn zoon van 12 jaar 444€ per maand.
Ik vind dit een mooi bedrag maar alles wat er bovenop komt betaal ik zelf.
Ziekenhuiskosten,extra kosten van de school,de logopedie in de tijd,de beugels van mijn 2 kinderen,enfin,gewoon alles.Mijn zoon is autistisch en heeft reeds veel onderzoeken achter de rug in een privécentrum,wel,die kosten waren ook voor mij.Binnenkort heeft hij ook extra begeleiding nodig,dat zal dan ook voor mij zijn.Hij gaat kokschool proberen wat niet goedkoop is,voor mij.De operatie voor zijn tanden binnenkort,voor mij.
Daarbovenop wil hij de kinderen niet komen halen op vrijdag,er is te veel file zegt hij.Dus ik breng die kinderen met de trein,want ik heb geen rijbewijs,na mijn shift,naar hem.Het ticket van mij betaal ik 14,80€ heen en terug.Plus al die tijd dat ik er in steek.3 uur onderweg,alstublieft.Nu is mijn zoon 12 geworden,dus hij moet ook betalen op de trein.Ik heb een gopass gekocht.Toen ik vroeg of hij tenminste de ritten van zijn zoon kon betalen viel hij bijna dood.Telkens ik hem vraag om iets bij te leggen bij die extra dure kosten reageert hij er niet op.Precies of ik ben achterlijk....ik voel me ook zo omdat ik het zo laat aanslepen.
Dus vandaag heb ik een afspraak bij mijn advocate.Ik heb ontdekt dat de indexering niet goed werd doorgerekend doordat hij al jaren het foute indexbedrag neemt.Ik wil ook dat hij zijn kinderen komt halen zoals in het vonnis.Niet dat ik het moet doen.En ik wil een woordje doen ivm die extra kosten.