bedankt voor de sympatie, maar bij ons speelt wat mij betreft de vraag wie wie manipuleerd minder en ja hoor dat gerechtelijk wereldtje is appart
Er is zelfs een zaak lopende voor de jeugdrechter waarin ik vorder aan de moeder (met exclusief gezag) te antwoorden wie de angst in onze dochter voor de vader heeft ingebracht bij haar.
Op een zelfde basis loopt een onderzoek geleid door de onderzoeksrechter met aanklacht kindermishandeling
Niemand twijfelt in die zaak dat ik de magistraten één voor één manipuleer dat het niet meer schoon is om aan te zien in de ijdele hoop antwoord te krijgen op gestelde vragen. Maar tegen hun genderdiscriminatie en hun onwil o.a. om vaders/moeders gelijk te behandelen daar kan je niet tegenop.
Mijn pleidooien zijn scheldtirades naar de magistratuur toe waar tegenwoordig het criminele schering en inslag zijn. Maar wat ben je met bewijs voor een rechtbank waar gelijk hebben en gelijk krijgen niets meer met elkaar te maken hebben. Ik ben als stront behandeld door hen en dat blijft wegen, maar nogmaals wat ben je met bewijs ...
RR