Rechtbank bevoegd??

roderidder
Contacteer: Website

#16 , 02 feb 2008 18:58

bedankt voor de sympatie, maar bij ons speelt wat mij betreft de vraag wie wie manipuleerd minder en ja hoor dat gerechtelijk wereldtje is appart

Er is zelfs een zaak lopende voor de jeugdrechter waarin ik vorder aan de moeder (met exclusief gezag) te antwoorden wie de angst in onze dochter voor de vader heeft ingebracht bij haar.

Op een zelfde basis loopt een onderzoek geleid door de onderzoeksrechter met aanklacht kindermishandeling

Niemand twijfelt in die zaak dat ik de magistraten één voor één manipuleer dat het niet meer schoon is om aan te zien in de ijdele hoop antwoord te krijgen op gestelde vragen. Maar tegen hun genderdiscriminatie en hun onwil o.a. om vaders/moeders gelijk te behandelen daar kan je niet tegenop.

Mijn pleidooien zijn scheldtirades naar de magistratuur toe waar tegenwoordig het criminele schering en inslag zijn. Maar wat ben je met bewijs voor een rechtbank waar gelijk hebben en gelijk krijgen niets meer met elkaar te maken hebben. Ik ben als stront behandeld door hen en dat blijft wegen, maar nogmaals wat ben je met bewijs ...

RR

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roderidder
Contacteer: Website

#17 , 02 feb 2008 19:09

Psycholoog zei dat ze dat nog nooit meegemaakt heeft, ouders in een rechtzaak samen hier, maar geen verwijten naar elkaar toe of geen beschuldigingen tijdens het hele gesprek, heeft geen frustraties ondervonden!
Tja, dan zijn we wel wat trots.
Dat is mijn punt en ja hoor dat is om trots op te zijn, hoe die Gordiaanse knoop er is gelegd zal niemand weten en samen moeite blijven doen om hem te ontwarren is gewoon je plicht als ouder naar je kinderen toe en hoe moeilijk de situatie dan ook is... dat is de enigste manier om je terrechte trots te mogen koesteren

RR

Prinsesje

#18 , 03 feb 2008 22:50

Aan RR,

Ik hoop nog altijd dat ik in't kort mag lezen:" Eindelijk mag ik mijn dochter in mijn armen sluiten!".

Ik blijf voor je mee duimen!!!

Groetjes, Prinsesje

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”