Mij lijkt dat die advocaat een spelletje blufpoker speelt.
Als de vader inderdaad zo ver weg verhuisd is, had je toen inderdaad kunnen vragen dat hij het vervoer op zich nam. Daar nu mee afkomen, kan je proberen, maar ik acht de kans wel bestaande dat de rechter zal zeggen: "Je hebt dat al zolang wel gedaan, waarom nu plots anders?"
Ik ben tot bij de politie geweest en ze vinden geen enkele melding aan mijn adres, zelfs niet van deze keer...
Ik heb alle meldingen dat hij te laat kwam.
Als ik er over nadenk wil ik deze regeling niet wisselen en zeker niet dat papa ons kindje op zondag avond brengt. Hun doen wedstrijden met paarden op zondag, als dexpapa dan ook telkens te laat komt om welk uur zit ons zoontje dan in bed? Hij begint die maandag immers wel aan een nieuwe schoolweek, ik vind het heel belangrijk dat hij genoeg is uitgerust. hij moet namelijk spijtig genoeg altijd op maandag om kwart voor 6 uit bed. als ik hem zelf blijf halen bij papa heb ik meer controle daarover lijkt mij.
Wat mij beter lijkt is dat papa bv ons zoontje zaterdag morgen komt halen ipv vrijdag avond hij heeft immers een probleem met te laat te komen niet ik. Ook speelt zoontje vanaf volgend jaar competitie in basket en dat is zaterdag voormiddag, dan kan papa dit mede daaraan vastpinnen. Wat hij nu niet wil doen omdat hij dan 2x die afstand moet doen in het weekend. Ons zoontje doet al 2 jaar aan basket maar kan in het weekend van papa niet spelen ( wat nu nog griendschappelijk is) kan ik dit mee aankaarten?