Ik denk dat je het niet begrijpt lucgescheiden
Ik ben de vader en moet alimentatie betalen aan mijn ex (hoge alimentatie, 800 euro voor 2 kinderen én ex)
Exclusieve hoederecht omdat ik toen geen domicilie had en veroordeeld ben bij verstek (hoewel ex wist waar ik verbleef, maar liet niets weten dat ze de scheiding ingezet heeft)
Eind vorig jaar startte ze een dossier bij DAVO waarin verklaarde ze dat ik nog nooit alimentatie betaald heb, de brieven van DAVO heb ik niet gekregen wegens nog altijd geen domicilie en toen ik ze kreeg was de maand al verstreken dat ik in beroep kon gaan tegen hun beslissing. Ik krijg nu dus maandelijks een afrekening van DAVO met de achterstallige alimentatie (ookal kan ik bewijzen dat ik wél betaald heb). De facturen zijn inmiddels boven de 10.000 euro (niet moeilijk met een maandelijkse alimentatie van 800 euro). DAVO wilt geen herberekening maken totdat ik een nieuw vonnis heb. Ik heb herziening van alimentatie gevraagd, maar de zaak komt pas in december voor. Dus, tot dan moet ik maar maandelijks 800 ophoesten wat mij op dit moment onmogelijk is (inkomen van +8/- 1.300 euro), de achterstand loopt dus op. Ondertussen is ex naar het buitenland verdwenen en ze kon dit zonder maar iemand op de hoogte te brengen wat zij heeft het exclusieve hoederecht. Info en zekerheid over haar vertrek kan ik ook niet inwinnen gezien de wet op de privacy (ik heb geen rechten meer over mijn kinderen, alleen plichten).